|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Junk Project - Control, liefst met de break uit draaien en beginnen scratchen met Imagination of ... "I've come down from the mountain to save the day"... |
Hoe dikwijls da ik al in diene break "In the beginning there was Jack, and Jack had a groove etc..." gehoord heb :rolleyes:
(in Carré jaja :p ) |
|
|
| dj Elof |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Hoe dikwijls da ik al in diene break "In the beginning there was Jack, and Jack had a groove etc..." gehoord heb :rolleyes:
(in Carré jaja :p ) |
't zal dan toch niet bij mij geweest zijn! Ik heb het niet voor samples, acappella's, scratches, backspins en al die toeren ;) |
|
|
| Bl@ckOut |
| ^nee idd, ik peins bij Alain |
|
|
| diddi |
| Soms vraag ik mij af of ze in carré enkel met platen en/of cd's draaien. Twee platen volledig doorheen draaien en toch nog mooi melodiek samengaan, chic! Zoals ik ooit eens Control heb gehoord met idd een mixout bij de break en een mixin van een andere track, en dan mooi op de beat terug samen... technisch héél sterk (als dit live is)! |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by diddi
Twee platen volledig doorheen draaien en toch nog mooi melodiek samengaan, chic! |
Als uw 2 platen in dezelfde toonaard zijn, is dit echt ni moeilijk he. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|