|
|
| mrcanon |
| Van mij moogt ge heel diene bak mee retroplaten in Verstraeten zijne nek smijten, dat hij ze zelf oplegt :p :D Zegt hem aub dat hij wa achterkomt |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Van mij moogt ge heel diene bak mee retroplaten in Verstraeten zijne nek smijten, dat hij ze zelf oplegt :p |
^ Oooow nee! :nervous:
:tongue3 :haha: |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Hahaha, de miserie begint alweer... er wordt aangekondigd dat ik retro kom draaien. Mis poes! :D |
volgens mij zijt ge gewoon ne retro dj, maar wilt ge dat niet toegeven. ge zijt mss nog niet klaar om uit u kast te komen.
beetje zoals een closet-gay maar dan een closet-retrodj. kom elof geef gewoon toe, we hebben u spel wel door ze |
|
|
| dj Elof |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
volgens mij zijt ge gewoon ne retro dj, maar wilt ge dat niet toegeven. ge zijt mss nog niet klaar om uit u kast te komen.
beetje zoals een closet-gay maar dan een closet-retrodj. kom elof geef gewoon toe, we hebben u spel wel door ze |
Aan wat hebt gij weeral gesnoven deze avond? :D
Maar je hebt gelijk, ik leef gewoon voor retro, Junk Project - Control, liefst met de break uit draaien en beginnen scratchen met Imagination of ... "I've come down from the mountain to save the day"... damn, ge hebt mij door!
:tongue3 |
|
|
| TOR |
| tjah je moet de breakdown toch met íets opvullen hé.. anders staan de mensen daar maar wat met hun vingers te draaien :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|