|
|
| dj Elof |
Domineesje, wat zegt Frank misschien? Ik heb 'm gezegd dat ik wil komen draaien onder voorwaarden. Je weet het verhaal waarom ik niet meer wou draaien voor Zillion. Ik ga zien hoe deze party afloopt/verloopt en we zien wel.
DJ Simon B ken ik niet? Is dat de resident van daar? Het zou misschien kunen dat die de opwarming doet. I don't know. Nu jump draaien? Frank heeft er niets over gezegd. Eén van mijn voorwaarden was: geen retro. Hij zei letterlijk: "doe maar uw goesting, als je flow trance of zo wil doen, geen probleem".
We zien wel op de party zelf ;)
En men voege het woord bij de daad:

EDIT: in het cartoon-onveilige-klimaat van tegenwoordig - het is maar een grapje hé :D |
|
|
| domineesje |
wat hij gezegd heeft weet je dus al he :)
dj simon b is geen resident, maar zou het wel willen, daarom dat ik zeg, van een kans te geven... maar problem is, zoals gekent, belgische clubs en trance :s
ik zou gewoon zeggen laat ulle niet doen door die walekoppen die iets anders willen horen, en ja mss dj simon b als opwarming |
|
|
| moonproject |
Hi all !
I'm Simon B, sorry if I don't speak dutch but I'm from Luik...
To answer you Elof I'm not Millenium resident and I don't mix Jump. I'm a Trance dj. I'm hosting Moonproject Show on Warm.FM and I was at Famous for "Planet of the apes" and "THX" parties.
To hear what I'm mixing you can go to http://www.djsimonb.be |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by dj Elof

|
Prachtig. |
|
|
| Nagib |
Door één of andere reden voel ik dit aankomen: :D
 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|