return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Insamling från oss svenskar till Swamper!

mindshooter
Efter jag förklarat att Swamper har problem med server så kom Jre med förslaget att starta en insamling så att han får råd att köpa lite nya grejer. Låter bra tycker jag och gaby.

100:- verkar som en lagom summa att lägga.

Hur många är med på detta?

Blir vi tillräckligt många så ska jag meddela swamper.

Med tanke på hur mycket jag har fått ut från detta forum så skulle jag egentligen skänka en tusing.

Peace!
reveal
hur skulle en sådan insamling gå till och vad skulle swamper ha pengarna till? bara undrar alltså, för jag är också på
Aendy
Klart med på det.
mindshooter
Än så länge är juh idén i utvecklingstadie så att säga men hur pengarna kommer dit vet nog swamper bäst själv....han har juh en egen lite t-shirt\väsk bussiness på sidan. Swamper vet inte ens om det här.
Jag vill bara veta hur många som är beredda att lägga en summa pengar....sen presenterar jag det hela för Swamper och så ser vi om han tycker det skulle hjälpa på något sätt och i så fall får han berätta hur vi ska skicka över dom. Självklart ska vi se till att dom som betalat får stora creds för det hela :)

Så nu är vi alltså:

Jre
Gaby
Mindshooter
Reveal
Aendy
----------------
500:-

:):):):):):):)

EDIT: Pengarna skulle förmodligen gå till en bättre server reveal
King of Clubs
Jag är oxå gärna med på det här. Skulle kännas bra att betala t-baks på nåt sätt.

Men, vet vi om han ens behöver pengar till en ny server? Han har ju redan sagt att en ny server är på väg.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden