|
Was/wordt t nog een beetje een bijzonder weekend?
|
View this Thread in Original format
| Donna |
Nouw,aangezien er weinig anders te doen is dan ouwe meukposts te lezen,mot er maar weer s een nieuwe komen,saaie troep hoor eey:P
Dus...nog wat gedaan t weekend,koste t veel of weinig eurootjes,iemand dood gemaakt misschien? offuh wilde sex gehad,en zo ja met of zonder muziek,en als t met was welke muziek?
Was t voor herhaling vatbaar of denk je moahhh maar nie meer doen.
Of hebbie misschien over de afsluitdijk gestept,meeuwen uit de lucht gegooit?
Brand s ff los ofzo |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Donna
Nouw,aangezien er weinig anders te doen is dan ouwe meukposts te lezen,mot er maar weer s een nieuwe komen,saaie troep hoor eey:P
Dus...nog wat gedaan t weekend,koste t veel of weinig eurootjes,iemand dood gemaakt misschien? offuh wilde sex gehad,en zo ja met of zonder muziek,en als t met was welke muziek?
Was t voor herhaling vatbaar of denk je moahhh maar nie meer doen.
Of hebbie misschien over de afsluitdijk gestept,meeuwen uit de lucht gegooit?
Brand s ff los ofzo |
Ooops had ik net weer een oude post eruitgehaald....;)...nou mijn verhaal staat dus in die andere post. |
|
|
| Ruben_Dubbink |
gisteren feestje gehad van een kameraad van me. Was wel gezellig! Zaterdag niet uigeweest, thuis gebleven met de vriendin......wel leuk gehad ;). Verder niet veel gedaan.
Ik ga nog even genieten van m'n 2 weken vakantie!
GreetZ RubDub |
|
|
| Henkie_henk |
Gisteren naar de hoeren..eergister (*)light..
jason gemeet toffe gast.. hendrikje weer.. toffe gast.. ruzie gehad met meidje..ruzie gehad met turken.. mongool aangesproke die box in de brand dacht te steken.. kreeg k nog grote bek ook.. 2 meidjes van ons weer moete bescherme tegen turken (drom kreeg k dus ook ruzie lol)
maar voor de rest wast vooral aant eind lekka stampe! |
|
|
| Blik |
| thuis gebleven wegens proefwerkweek, "15 minutes" gekeken en dat is echt een goeie film voor de rest niks eigenlijk, beetje geleerd :) |
|
|
| Donna |
Oeh jah,15 mins is vette fillem,ik heb dit weekend maar s gone in 60 secs gekeken,ook errug nais:)
Ennuh henk,wat een turkachtig weekend voor jou man:P |
|
|
| kolkiewolkie |
het weekend was wel weer ok (zacht uitgedrukt)
naar zon lokale tent geweest, verwachte eigenlijk (om met henkie-henks woorden te spreken:) een vieze boerenneuktent, maar was echt een gave tent!!! kwam daaro om 23.45 aan (toch een normale tijd dacht ik zo): waren er net een man of 10 binnen :eyes: !! ik denk: nou, hier mag wel wat wezen als er zo weinig volk is, of het mag wezen dat het normaal is: dat was dus zo, meeste volk kwam pas ver na twaalven binnen.
het programma: saturdaynight dance party, en ik moet zeggen, het was weer feest!! iedereen blij, geen sjaga face gezien, veel goeie muziek (meeste trance, af en toe wel afgewisseld met een slechte plaat of ander genre) maar het meeste was echt top, zekers toen het na vieren werd: meer dan een uur lang stampen op progressive stuff!!! woei, toen maar weer es op huis aangeraced (maat zat een beetje te klagen over zun nek nadat die sukkel van de trap was geflikkerd :D , dat moe'j natuurlijk ook nie doen).
rest van 't weekend niet zoveel bijzonder; auto poetsen, smorgens slapen (je moet dat toch een keer doen ofnie) en nog een verjaardagje gehad:) .
greetz kolkiewolkie |
|
|
| Marco Harleman |
zaterdag eerst even naar zo'n boerenmeuktent" geweest tot een uurtje of 12, daarna nog ff in de auto naar Duitsland geknapt. Een nachtje Index gedaan. Was wel phat. In de main draaiden ze redelijk, maar vooral ook in club waren ze heel goed bezig. Die DJ daar is echt goed.
lag om 10.30 zondag in bed en heb zon beetje de hele dag geslapen. kon ook niet anders na een hoop bacotjes, en op het laatst nog een beetje puur pdma poeder... heheheh:D :D :D :D |
|
|
| TimeportE |
keej, ik was zaterdag uitgegaan.. en het was echt heel gein!! eerst bij iemand gaan indrinken, het indrinken zelf was leuk maar erheen gaan was toch erg minder.. mijn trapper was eraf gegaan na ongeveer 5 min fietsen (van een totaal van 20 min) dus mocht ik na een aantal keren die kut trapper proberen te maken, een half uur steppen.. maar ja daar aangekomen veel lol gehad, en die pa van die vriend was blijkbaar een goede fietsenmaker want die wist mijn fiets weer fietsbaar ipv stepbaar te maken.. :):)
wij naar de stad (flink druk) wij jassen ophangen, wat drinken etc.. was een zon gastje en die wilde perse naar een bepaald cafe omdat veel lui in zijn buurt zeiden dat het daar heel leuk was etc.. dus wij (ik en nog een andere gast) mee (hij beloofde gratis bier :D) bleek het daar zon vette "alto"tent te zijn met gare metal muziek, wij lagen daar best wel in een deuk.. *vraagje: waarom hebben jullie hier neonlichten, weinig lichte kleren hiero??*
daarna nog eff langs lekker clubje gegaan en toen weer terug.. daarna naar huis maar niet voordat we eerst wat friet gehaald hadden..
alleen moest daarna om 9 uur al weer op, k moest spelen.. dus ik die hele dag spier en hoofdpijn!! :D:(:) |
|
|
| hamburgerboefje |
| Oke ik heb dus een klote weekend gehad.....vrijdag veels te veel gezopen op zo'n terig r&b/top 40 schoolfeest. Het laatste half uurtje draaiden ze ineens een paar oude maar redelijk vette trance nummers. Ik met m'n zatte kop in 1 keer flink plaats gemaakt door gewoon gewoon zo veels te overdreven te dansen...maar goed redelijk voor lul gestaan dus met m'n zatte kop maar dat vind ik dus ff lekker belangrijk! Het terugfietsen ben ik 1 keer blind de weg op gefietst waardoor ik bijna met 110 km/h aangereden ben :p. Nou bijna thuis gekomen stond er net voor het gangetje (waar ik dus doorheen moet om m'n fiets in de schuur te zetten) een woutewagen. Bijna met volle snelheid die auto geraakt en vervolgens ben ik em op m'n snelst het ganngetje in gespaait omdat ik geen licht op m'n fiets had. Nou de volgende dag een kater van hier tot tokio en een boze moeder omdat m'n broer alles aan m'n ma had zitten te vertellen!!! |
|
|
| Biohazard |
nou ik was donderdag op een schoolfeest in de I-dance (lach niet aub) was wel vet, in het begin RnB en commerciele club en daarda harde zooi! woo en ook Marco V - godd, w00t
en zaterdag draaide tomd harding in de I-dance
dus....
WAS VET :D |
|
|
| Gekhous |
vrijdag happy gehourd in Amsterdam, dus lam, vrij weinig gebeurd verders...
zaterdag €5 gratis zuipen feessie, bleken ook wat uhm... ja... challenged mensen te zijn daar... ontzettend lol om gehad, toen die hele tent volgespoten met bier (konden toch niemand daar), ik met mn lamme kop een kwartier lopen zeiken dat ik naar bier stonk & deo wou, daarna stappen in een barretje/feestcafe achtig gebeuren, en als je lam ben hou je het daar ook wel vol...
dus het was wel leuk, maar om het nou heel bijzonder te noemen... nee :) |
|
|
|
|