|
|
| King of Clubs |
| Hade ingen aning att killen kom ifrån Finland.. ..eller nåt av det andra du nämnde heller för den delen. Kul info, tack. |
|
|
| reveal |
ny info :)
Glömde ju att säga att det är skillnad på de som släpptes på nätet och de som släpptes på skivan (och de som kommer att släppas), det finns två olika "original". Detta beror på att han först använde en tjejröst som sade "i love you", men att den pga nåt lagligt tjafs är utbytt mot en killröst. Introt i nya original är ändrat också.
min favorit är den första originalversionen, den har man lirat sjukt många gånger :) |
|
|
| Trance Christer |
| interessnat hade ingen anning om vem cosmicman var, mer än att jag älskar i love you ...... har ni någon anning när COSMICMAN -Krystal dreams eller vad den hette kommer? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Trance Christer
har ni någon anning när COSMICMAN -Krystal dreams eller vad den hette kommer? |
jepp den heter så, ska komma under våren |
|
|
| SteveTranz4ever |
Oj oj oj. Tack för tråden reveal. BIG UPP till Cosmicman, hans förra I love you var ju så jäkla bra (hade V1.4). Och detta verkar och är lovande som fan, skulle gärna ha en av dom vinylisarna som släpps på I love you, endast 500 ex.
När jag fixat tag på hans förra låt så var det inte så många som hade hört den på TA forumen, så jag fixade upp en länk så fler kunde få den vilket var uppskattat.
Detta är ett mail som jag fick den 31 Maj av DJ Flipstream som tankat låten av mig, bra respons skulle jag vilja säga
Listen, my name is Kyle and I just wanted to thank you for changing my life. I downloaded cosmicman - i love you version 1.4 and it the most amazing song ive ever heard in my life. if you have any information on this man please let me know. this is the single greatest song ive ever experienced in my life. thank you.
Så var det med det.
ses... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|