|
|
| Transfusion |
/strijk :D :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| ROFL, daar gaat zijn imago :haha: |
|
|
| Bertn |
| iemand zin om mijn paper over dj's te lezen?:toothless de titel is: "de techno-dj: van undergroundfiguur naar popster?":p ik heb deze paper gemaakt voor het vak populaire cultuur. de prof was behoorlijk enthousiast over mijn stellingen:p |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Bertn
iemand zin om mijn paper over dj's te lezen?:toothless de titel is: "de techno-dj: van undergroundfiguur naar popster?":p ik heb deze paper gemaakt voor het vak populaire cultuur. de prof was behoorlijk enthousiast over mijn stellingen:p |
Yeps ben wel geinteresseerd Bert :) |
|
|
| TOR |
dat zou mij ook wel boeien, Bertn :)
on topic.. in principe moet de muziek voldoende zijn om de tent op zijn kop te krijgen. een dj is in de eenvoudigste zin van het woord immers geen artiest en staat dus niet centraal. (anders wordt het natuurlijk als er allerlei speciale tricks uit de doos worden gehaald)
aan de andere kant geeft het altijd iets extra's als je ziet dat de dj er volledig voor gaat. dat straalt sowieso meer energie af op het publiek. uiteindelijk ben je niet alleen met je oren aanwezig, er zijn nog andere zintuigen die graag geprikkeld worden.
wat ik wel niet kan verdragen is dat sommige dj's bij elk nummer drie keer in hun handen staan te klappen om het publiek op te jutten. dat is echt de aandacht van het publiek op jezelf vestigen, wat niet correct is IMO. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|