|
|
| Unique2701 |
| ik lees bij de CD reviews sectie van iemand die de cd al heeft gehoord dat het mixen weer rampzalig is :( :( |
|
|
| Asperge |
| Wat een lekkere tracks zeg, mixen tja niet heel goed maar ik blijf het nogsteeds een aardige cd vinden. Zal hem nog een paar keer moeten luisteren om met een echt oordeel te komen. |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by basvh
Volgens mij kan Tiesto net zoals Seaman een hele cd vol knallen met nieuwe onbekende tracks alleen dat trekt het tiesto publiek niet. Zeker z'n grote wereldwijde release moet gewoon aanspreken dus daarom denk ik de bekende nummers op de ceedee die tried, tested en approved zijn.
|
Inderdaad en dan nog vind ik ISOS 5 een compilatie met veel onbekende tracks en dan zie ik dat er weer veel vocale tracks opstaan dan weet ik wel zeker dat ik het een vette cd vind! Die samples klinken in ieder geval erg goed :)
Ik koop deze ISOS ook gewoon, maar echt vaak zal ik er niet naar luisteren. Een ISOS1, Tiesto @ Innercity of Magik 6 kan ik haast wel dromen. Maar de laaste paar jaar komt er nooit meer een album uit die je echt helemaal grijsdraaid. Simpelweg omdat er meer aanbod is, trance niet meer zo nieuw is en mijn smaak ook breder is geworden. En daarnaast ben ik veel meer een fan van livesets en van eigen gemixte compilaties. |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by tijs08
Die intro is voor mij dan ook samen met Jonas Steur - Wrong Turn het hoogtepunt van die CD, wat een prachtige melodieen zeg! :cool: |
Jonas Steur - WRONG TURN :haha: :haha: :haha:
(Ik dacht even dat ik erin bleef hoor :toothless) Die hou ik erin ! :o |
|
|
| Glaniskanis |
Wat een bar slechte cd's weer
Echt geen goed woord over voor de mixkunsten die ie laat horen.
Het is bijna een kunst om zulke mixes te maken zou ik zeggen... met een beetje goeie wil kan de gemiddelde huisvrouw al heel wat beters maken van dit setje tunes
Want hij heeft wel degelijk een stel heel leuke tunes gesigned voor deze comp. Ook wel degelijk wat missers in mijn boek, maar daar begin ik niet eens over.
Ik kan heel kritisch zijn, maar dat heeft gewoon geen zin meer.
Wat een goeie mix had kunnen zijn is weer hopeloos verloren gegaan en toont nogmaals maar weer eens duidelijk aan dat alles vroegah beter was
In de meest positieve zin van het woord is ISOS5 matig at best |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|