return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Tiesto - In Search Of Sunrise 5: Los Angeles

Partyhardy!
En hoe vet blijft Leama & Moor - Everything Matters (Matthew Dekay Remix) trouwens, hoorde hem voor het eerst toen Matthew hem draaide op Earth vorig jaar, heel de zaal LOS! :cool:
Original
Staan wel wat aardige nummers op maar ook niet echt meer dan dat. Zou de cd wel in zijn geheel moeten horen om goed te oordelen eigenlijk. Mixtechnisch vond ik deel 4 niet echt sterk (aantal slechte overgangen en tracks te hoog gepitched) dus hoop ik voor hem dat hij daar wat meer aandacht aan heeft besteed.
Voor mij zou deze cd het oude isos gevoel waarschijnlijk niet geven (dat van deel 1 & 2) maar misschien voor het merendeel van het grote publiek wel (wat alleen maar beter is)

Mis toch wel de onbekende nummers (echte exclusives, eigen werk etc,) je zou toch denken dat ie echt stapels binnenkrijgt (zie verhaal tijs08) maar zoals basvh al zei gaat ie voor een cd met nummers die al tried, tested en approved zijn. m.a.w. die hij al gedraaid heeft en dus al uit zijn of in livesets zitten zodat ze bij de release van de cd al"oud" zijn.

Ben wel blij als de cd uit is want dan kunnen ze bij mijn sportschool eindelijk is ISOS 4 uit de cd speler halen en een nieuwe er in zetten.

:whip::wtf::D

quote:
Originally posted by Partyhardy!
En hoe vet blijft Leama & Moor - Everything Matters (Matthew Dekay Remix) trouwens?

Heel vet onno.. heel vet.:stongue:
BeeJay
Het valt me nu pas op, maar... is dit niet de eerste ISOS zonder een productie van Tijs zelf?

ISOS1 heeft Sparkles en Far From Over
ISOS2 heeft Summerbreeze
ISOS3 heeft In My Memory
ISOS4 heeft The Loves We Lost en UR
ISOS5 is Tijs-loos

of vergis ik me ?
MaGiKaL_MiKe
Intro's zijn van zijn en Geert's hand gok ik.
tijs08
quote:
Originally posted by MennoB
CD2 Intro is ook wel lekker en gaat gewoon door met waar cd 1 is geeindigd om het op te bouwen naar wat meer trancy tracks.

Die intro is voor mij dan ook samen met Jonas Steur - Wrong Turn het hoogtepunt van die CD, wat een prachtige melodieen zeg! :cool:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland