|
[01/08-07-2006] Sensation White & Black !!OFFICIAL THREAD!! - Arena, Amsterdam
|
|
|
| Ouwe Dwaas |
natuurlijk kan het niet te vermijden zijn.
ff de foto "geleend" van DarkAngel, die in de Florida topic ook een thread aan besteed heeft, hij keek er gisteren ook naar:
 |
|
|
| basvh |
| Die dude krijgt nog best harde klapskes. Uiteindelijk loopt ie wel best fit weg. Ben benieuwd in hoeverre dit verhaal nog eens staartje krijgt. |
|
|
| basvh |
tis trouwens goed dat ze dat optreden gestopt hebben. Stel je voor dat er een massaale toeloop naar het podium was gekomen. :eyes: :eyes:
Denk dat ze security bij stages nu stuk strenger gaat worden. Maatje van me liep op innercity ook gewoon zo podium op om ff de polonaise te gaan lopen met benny rodriguez. :haha: :haha: |
|
|
| Asperge |
Je kan zeggen wat je wilt maar die gast die het podium op klom uitte wel de mening van 35.000 anderen. Ik stond daar te werken en iedereen vond het kut; keihard boe roepen, de hele zaal die op de grond van de arena gaat zitten, bier strepen naar het podium etc. Iets wat ik nog nooit op een ander event/concert heb gezien!
Volgens mij kreeg Rob eerst een klap richting zijn hoofd (die misging)en toen vloog iedereen erboven op! Met als gevolg dat de band is gearresteerd en die gast met een schedelbasisfractuur in het ziekenhuis ligt.
Zoiets als dit is natuurlijk nooit goed te praten maaar ID&t heeft gewoon grote fouten gemaakt:
- boeken rob gee+act\
- act neit afkappen nadat blijkt dat iedereen het bagger vond...
- slecht stage beveiliging
Ben benieuwd hoe ze hierop gaan reageren! |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Asperge
en die gast met een schedelbasisfractuur in het ziekenhuis ligt.
|
Dat lees ik du in geen enkel bericht op een betrouwbare site, iemand is daarmee op PF begonnen maar nergens bevestiging van te lezen.
en als je het hele voorval ziet zie je dat die kerel gewoon zelf terug rechtstaat en al zwaaiend naar het publiek meegaat met de securirt.
Lijkt mij nogal sterk als je (volgens de fora) half dood geschopt bent en een schedelfractuur hebt. :rolleyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|