return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 
[01/08-07-2006] Sensation White & Black !!OFFICIAL THREAD!! - Arena, Amsterdam

ThaMaestro
quote:
Originally posted by Lainfan
dat stilvallen was eigenlijk alleen storend deze sensation vond ik, omdat die knakker op 't podium stond te bleren in plaats van die megavette diepe mannenstemmen (en vrouwen af en toe) die normaal de arena vulde. maarja, ik was er niet live bij, maar zat achter een scherm, scheelt wel weer in ervaring. maar lijkt me toch minder.

hoewel je er niet bij was, heb je idd gelijk. die gast mogen ze van mij wel afknuppelen. vond t te irritant. okee, hij doet zn werk ook maar. ma goed, was wel gekut. en steeds t zelfde; is he over there? no i dont think so ... is he over there? ....
die stiltes waren soms wel beetje klote. vooral omdat je wist wat er zou komen. wéér die lelijke greenhead, en 1 of andere sekte die door t publiek loopt met de 'dreamcatcher' ... naja, al met al n leuke avond. was mn eerste gig/dance-event waar ik heen ben geweest (afgezien van n paar bekende dj's in de disco/club waar ik eerst heen ging, maar da's niet noemenswaardig), dus mn oordeel zal wel niet zo zwaar tellen. ben nog geen criti-caster:D. denk dat n dance-valley of i.d. 10x beter is. desondanks heb ik toch n hele vette avond gehad, absoluut!
M_Peror
Mee eens, het duurde te lang en het was elke keer hetzelfde waardoor het erg vervelend werd. ("Ladies and gentlemen!" -- nee he, daar heb je 'm weer :rolleyes: ) Maar idd, het hoort bij Sensation.

En ben het eens met de opmerking dat Ferry in feite te laat was. Kan zijn sets altijd wel waarderen maar tegen de tijd dat hij kwam was ik al aardig gaar... zonde. Vandaar dat ik ook eigenlijk het deel tot en met de megamix het beste vond.
Asperge
Die stiltes vond ik echt rammend irritant:whip: Verder wel een vermakelijke avond gehad, op naar black:)
Crillz0r
Hey, is sensation black gonna get streamed just like sensation white? If so please give me link ;)
DarkAngel
Here's hoping that BLACK will be better than White.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland