return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 
[01/08-07-2006] Sensation White & Black !!OFFICIAL THREAD!! - Arena, Amsterdam

Ouwe Dwaas
Op Ferry en Sander Kleinenberg na is Sensation White een tegenvaller.

Black Edition ziet er enigszins beter uit.
Frenkieee
Steve Angello, Roog, Erick E... gaan ze op de housetour?

Steve Angello, Sander Kleinenberg... hmm wel aanlokkelijk :D
basvh
line up van white vind ik best wel goed eigenlijk. Erick E, Sander K en Steve A. zijn uiterst goed bezig laatste tijd. Benny R kan ook wel relaxte setjes draaien en ferry C. is natuurlijk een trancekoning. Dat ze op de house tour gaan is begrijpelijk aangezien deze op dit moment een van de populairste stroming is.

de vraag is alleen zijn deze 60euro waard. Erick E en roog staan overal. Sander K gaat op koninginnenacht weer lange set draaien in now en wow. Benny staat ook overal en Ferry geeft binnekort een urenlange set wat veel beter is dan het uurtje op sensatie.
TranceFool
Heel erg sterke line-up van White! Zal muzikaal iig dik in orde komen. Niet dat ik er heen ga maar toch :)
M_Peror
Ik ben eigenlijk niet zo'n Sensation-fan maar m'n vriendin wilde erg graag dus ik had me net voorgenomen het dit jaar voor het eerst maar eens te proberen. Zo vaak gaat ze niet mee naar feesten en het is toch wel een experience... be it met een behoorlijk commercieel tintje, maar misschien heeft het toch wel wat. (En je moet er geweest zijn om er echt over te kunnen oordelen vind ik.)

Maar nu ik die line up van White zie, valt het me eigenlijk helemaal niet tegen. :D David Guetta is een beetje jammer (althans dat was ie op Extrema Outdoor vorig jaar), maar Erick E, Steve Angello, Sander Kleinenberg, Benny Rodrigues en Ferry Corsten zie ik wel zitten. Dus ik kieper bij deze m'n vooroordelen aan de kant en ga het dit jaar proberen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland