return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Relaxte Cd's

FunkySimon
Uiteraard zullen er hier mensen zitten die non stop 24/7 dance luisteren. Ook ik luister ontzettend veel dance maar vind het ook wel is relaxt om een ander genre te kopen!

Mijn vraag, welke non dance cd's heb je laatst toegevoegd aan je collectie? Ik ben vooral op zoek naar beetje chill out / lounge / slow

Pete Philly & Perquisite - Mindstate
Supperclub 10 - The End
Erykah Badu - baduizm
John Mayer - Heavier Things

deze cd's vind ik op dit moment erg relax, welke jullie?
BaRTeZ
Die John Mayer cd is inderdaad leuk.

Heb ook een Australisch live cdtje van Jose Gonzalez (misschien ken je t nummer heartbeats van 'm. goed nummer)
Chariot van Gavin Degraw is ook een goed album :)

En Michael Buble - Caught In The Act is ook wel aardig voor zo af en toe. Ik zag laatst een concert van 'm op tv, die gast is echt goed live.
Djeebie
Als je van soul houdt is Van Hunt - Van Hunt echt een aanrader. Niet alle tracks zijn super, omdat ze soms wat zoetsappig zijn. Maar over het geheel genomen echt super.

Zoot Woman - Zoot Woman is ook echt een aanrader. Dit was een project van Stuart Price (a.k.a. Thin White Duke a.k.a. Les Rhythms Digitales). Erg vette electronische pop.

Postal Service is ook wel een idee. Ik weet niet of je Death Cab For Cutie kent, maar de zanger van Death Cab doet ook een electronisch pop project onder de alias Postal Service. Z'n stem kan vervelen, maar als je in de juiste stemming bent is het erg vet ook.
basvh
Elvis Presley - The Essential Collection

Briljante muziek uit je vaders tijd!
basd
Hooverphonic - Sit down and listen to..
De twee albums van Dido
Dusted - When we were young
Alles van Cinephile (zie link in mijn signature)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland