|
|
| Moondust |
typisch 't is tegenwoordig blijkbaar een sport om namen te (mis/ge)bruiken
iemand vroeg me om mee te gaan omdat ze die cd's ook super vindt, ma 't zal ook nen tegenvaller zijn als ik haar da zeg, ze heeft voor de maandag al congé gepakt :D |
|
|
| DJ Zetski |
| quote: | Originally posted by Aurélie

Ik weet wel niet of er een rechtstreekse link is tussen de Heaven cdreeks en deze party |
Ik ben eens naar zo'n feestje in Deinze geweest... had niks te maken met Heaven, kon eigenlijk beter naar een simpel danscafé in kortrijk geweest zijn. |
|
|
| dj Elof |
Cirao gaat door in de gebouwen van ex Montini (wat vroeger ex La Strada was). In hetzelfde gebouw wordt ook de 2nd Life parties gehouden. De discotheek kon niet meer op tegen de concurrentie van Kokorico en heeft dan maar (wijselijk) de deuren gesloten om en onder te verhuren.
Heaven is zo'n concept en heeft niets met de compilatie reeks te maken. Aangezien "heaven" een algemene betekenis heeft kan de eigenaar dit niet laten registreren. Dus mogen zowel N.E.W.S. als de eigenaar van het concept dit gebruiken. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|