return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
[07/08-04-2006] Awakenings - Gashouder, Amsterdam

SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
Niet z'n, maar hun :)

Van de week maar effe kaartje scoren, zal me niet weer gebeuren dat het uitverkocht is en ik ineens weer zin krijg om te gaan.

Anke en ik zijn maybe ook wel van de partij.
Even kijken of ik een kaartje kan scoren.

Frans, ga jij pica's schieten? Maybe ga ik dat ook weer eens proberen.
TranceFool
quote:
Niet z'n, maar hun :)

Van de week maar effe kaartje scoren, zal me niet weer gebeuren dat het uitverkocht is en ik ineens weer zin krijg om te gaan.

Je hebt gelijk :D.
Dacht dat Technasia alleen Charles Siegling was. Volgens mij heb ik wel eens een djset van Technasia meegemaakt waar alleen Charles Siegling aanwezig was, maar goed.
basd
quote:
Originally posted by TranceFool
Je hebt gelijk :D.
Dacht dat Technasia alleen Charles Siegling was. Volgens mij heb ik wel eens een djset van Technasia meegemaakt waar alleen Charles Siegling aanwezig was, maar goed.

Dat komt inderdaad wel vaker voor dat alleen siegling onder de Technasia-naam een DJ-set doet, zou best kunnen dat dat nu ook weer zo is..

Enne Bram, gewoon doen, ik ga ook wel :)
SnuggLe
quote:
Dat komt inderdaad wel vaker voor dat alleen siegling onder de Technasia-naam een DJ-set doet, zou best kunnen dat dat nu ook weer zo is..

Enne Bram, gewoon doen, ik ga ook wel :)

Ik ben al bezig wat "te regelen". Komt goed.

Tim, ben je dan ook weer beter?
Harmen, ga je mee?
Bastiaan, ga weer eens een keer mee partyen! Van tevoren Mariopartyen bij jou! :p
franzelare
quote:
Originally posted by SnuggLe
Frans, ga jij pica's schieten? Maybe ga ik dat ook weer eens proberen.

kans is er van wel, kan ook zijn dat ik toch besluit naar timewarp te gaan en dan ga ik deze awake missen.
maar dat ligt er ff aan hoe ik dan met het werk zit

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland