|
|
| Dj Mike Foston |
Vetste editie was ongetwijfeld de 1ste in Luik met op de 2de plaats het jaar erop in Luik terug !!!
Gent zuigde zwaar !!!
De 2de keer in Gent ben ik niet kunnen gaan, zat in de USA toen, maar niks gemist naar het schijnt... Megazwak parcours en teveel regen...
Vorig jaar was terug super (de parade op zich dan, afterparty iets minder), maar toch niet hetzelfde als de eerste 2... |
|
|
| Den Backer |
" Eerst, de City Parade 2006 was in Luik verwacht, maar de organisator Claude 'El Divino' nog dacht over Antwerpen en Brussel als opties. Zo... wat gebeurde?
Wel, tijdens de winter besluit de crew dat de parade twee jaar langs in Vlaanderen zal komen, en twee jaar langs in Wallonië, enz... dit bedoel dat de 2007 uitgave in Antwerpen zou mag worden (men ook spreken over Hasselt).
Dan (in Maart) toonden de Autoriteiten van de Stad van Luik minder enthousiasm om onze enorme muzikale en populaire meeting te ontvangen (meestal voor politieke redenen), en Brussel al heeft altijd alle aandacht van zoveel festivals en gebeurtenissen (in elk geval de Burgemeester van Brussel is niet vragend van zo'n gebeurtenis).
Dat is hoe Claude van Charleroi als nieuwe nest voor de City Parade 2006 ging beschouwen.
Die een fantastisch idee is, het openen van nieuwe horizonnen voor dat stad vol van partijjongen! Charleroi al heeft het nieuw Coliseum zaal sinds bijna een jaar, het heeft de Klank! nachten, de Fantomas partijen, overvloed van fuifkaffees, meer en meer gebeurtenissen elke maand, meer deejays, meer verwezenlijkingen.
Dit zal de tijd om het wekken van de partij-jeugd in Charleroi te vieren worden!
Nu natuurlijk, er zijn nog sommige punten te bevestigen en sommige kleine problemen te vermijden (met de winkels, het wegverkeer, enz.).
Maar volgens sommige vrienden bij de Stad van Charleroi, alles op de beste manier om de Parade te ondertekenen en te bevestigen is. Aldus... zet jezelf klaar voor Zaterdag 24 Juni in Charleroi! (en waarschijnlijkst in Antwerpen voor 23 Juni 2007) "
Charleroi zie ik nie bepaald zitten, dus ik pas dit jaar...:sadgreen: |
|
|
| MikeVee |
Bedoelen ze met die partij de PS?
Online vertalingen :whip: |
|
|
| Tomorrow Traxx |
| quote: | Originally posted by Den Backer
" ... (en waarschijnlijkst in Antwerpen voor 23 Juni 2007) "
|
Komt mij lekker goe uit :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|