return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
.::City Parade::. 24/06/2006

Jasperovitsj
Of Antwerpen :(
Antony
^ inderdaad ! plaats genoeg en geen walen :p
lemon squash
Ik snap het dus nog altijd nie voorwa ze da eind juni doen. Heel studerend België heeft nog examens. Enfin, de kans da ik ga is zowiezo klein. Kwas er twee jaar geleden en tis mij dik tegengevallen. Alleen Armin op de versuz-stage was nog te pruimen. Voor de rest nix dan marginale flipkikkers en een agressieve sfeer. Tzal mssch een persoonlijke mening zijn, want ik ken mensen die zich daar ieder jaar bangelijk amuseren. In ieder geval, not very much my cup of tea, tenzij ze met ne beestenline-up afkomen.
Bl@ckOut
Ik heb mij daar in Luik vorig jaar anders wel goed geamuseerd, ik zal er nu dus ook zeker bij zijn :)
FUSyke
quote:
Originally posted by lemon squash
Ik snap het dus nog altijd nie voorwa ze da eind juni doen. Heel studerend België heeft nog examens. Enfin, de kans da ik ga is zowiezo klein. Kwas er twee jaar geleden en tis mij dik tegengevallen. Alleen Armin op de versuz-stage was nog te pruimen. Voor de rest nix dan marginale flipkikkers en een agressieve sfeer. Tzal mssch een persoonlijke mening zijn, want ik ken mensen die zich daar ieder jaar bangelijk amuseren. In ieder geval, not very much my cup of tea, tenzij ze met ne beestenline-up afkomen.

Ik was er toen ook aan de Versuz stage. Na Armin zijn set ben ik terug naar huis vertrokken. Veel te veel volk en het is niet mijn ding. Het was mijn eerste en ook mijn laatste keer. Alleen voor een dj-set op een stage (zoals Armin toen) wil ik nog wel eens naar een parade afzakken.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium