|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Alhoewel ik over 't algemeen anti genetische manipulatie ben, vind ik dit wel een goed idee. Tis niet leuk als je heel erg van katten houdt en dan plots allergisch blijkt te zijn. |
Als die katten zich voortplanten is het alweer minder goed ;)
Kvind dat ze die genetisch gemenipuleerde spullen maar tot planten moeten behouden en nie tot beesten :)
Anders gaak es vragen daze alle vissen naar biefstuk doen smaken :D |
|
|
| Tiger777 |
^^ Da's geen manipulatie he. Het is niet alsof ze plots genetisch materiaal van een andere diersoort in dat genoom proppen.
Genetische manipulatie krijgt ge als ge het genoom dusdanig verandert dat het niet op natuurlijke wijze zou kunnen ontstaan: dus genomen van verschillende diersoorten mengelen. Het lijkt mij perfect mogelijk om een kat met per toeval een genetisch defect op het gen dat dat allergeen produceert te hebben, te laten voortplanten en zo zonder ingrijpen van de mens op het genoom een kat te krijgen die dat allergeen niet produceert.
Dat ligt dan weer heel anders met genetische manipulatie. Er zal nooit een gen van een strontvlieg in een patatteplant kunnen terechtkomen op een natuurlijke manier. |
|
|
| Real |

En hopsakee! Efkes een thread reviven! |
|
|
| _Jedi |
^Heeft veel weg van mijn kat die al een paar jaar dood is!
Bon door gebrek aan ruimte en tijd geen huisdier voort moment.
Hoewel.. heb wel regelmatig gezelschap van dit wezen:
tis dat het beest zo dikwijls ontsnapt als ge der op roept,
maar altijd braafjes na een paar dagen weerkomt. :clown: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hola, die lijkt als twee druppels water op onze kat :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|