|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by jp
Welcome to my crib, yo :happy2:
..... |
Daar gezeten?
Droomhuisje?
Is dat van jouw rijke pa of oom? :p zo ja, kan ik een keer mee gaan skiën? |
|
|
| jp |
| Bovenstaand chalet is dit jaar de homebase. Vorig jaar een klein appartement en dat sucks (alhoewel 50 meter van de main winkelstraat). Dit keer dus megagroot. Het is overigens gewoon gehuurd. Kost iets van 850 Euro inclusief annuleringsverzekering. Omdat de woning iets buiten het centrum ligt is het nog redelijk te betalen. De skipas is trouwens wel megaduur in Nendaz/Verbier, maar goed ik ga zomers toch niet naar de zon :p |
|
|
| MaGiK54 |
| Doet mij maar een warm strand in de winter :tongue2 |
|
|
| robin |
Mijn school is vorige week geweest, ben niet mee gegaan dit keer.. wel jammer, ook cheap. Mayby next year.
Warm strand klinkt ook goed (zo niet nog beter) |
|
|
| Muppy |
Vanaf dat ik al heeeeeel klein was ga ik op wintersport. Eigenlijk altijd in Söll (in Tirol) geweest. Daarna een paar jaar gestopt omdat mijn opa heel slecht lag en toen rond mn 15e zijn we het weer op gaan pakken om elk jaar te gaan. Toen de eerste paar jaar nog les gehad en het laatste jaar niet meer.
Daarna kwam mijn vriendin in the picture, die ging mee, maar zag het niet zitten om in een klasje te gaan terwijl wij allemaal met een bloedgang naar beneden gingen. Dus heb ik me opgeofferd om te gaan boarden (wat ik overigens niet heel erg vond:D)
Dit jaar ga ik echter alleen boarden (broertjes+vader skieen) en dus zal ik er hard tegenaan moeten om ze bij te houden. Dit is het 3e jaar dat ik ga boarden.
Het gebied vind ik echt ideaal(is erg groot) en gewoon erg leuk omdat ik onderhand het gebied al grotendeels op mn duimpje ken en dus ook allemaal leuke routes weet;) klik voor info
het appartement waar we zitten is pas nieuw en best groot.link Ook het Apres-Skieen is goed te doen, en zeker als je na het boarden gelijk gaat. Daarna even flink eten en dan lekker slapen om de volgende dag weer er flink tegenaan te gaan:D
Spullen huren we altijd, want deze jongen kan nog niet een eigen board betalen. Op het moment dat ik het echt goed onder de knie heb wil ik er wel 1 gaan kopen...
zo da wast wel weer:o |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|