return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
Discussie : Deense cartoons

Push2005
Ze reageren vooral zo kwaad omdat ge "mijnheer mohammed" niet moogt afbeelden, in de koran is er nooit een beschrijving van mohammed geweest.

Ook nie over God; God wordt constant afgebeeld; zels in bvb The Simpsons, een programma waar de meest conservatieve amerikanen ook naar kijken. Ik heb nog steeds geen censuur van dat programma te horen gekregen en er is geen opstoot rond geweest ook.

Nogmaals: De meeste moslims in het midden oosten zijn fanatiekelingen, en ongelukkigen diegeïndoctrineerd zijn. Ze zijn niemeer in staat om zelfstandig te denken. Het intellectueel vlucht weg uit die landen. En als dat gebeurd; blijven alleen de niet al te snuggeren over en dan krijg je zon reacties :rolleyes:
MikeVee
Dit zijn ze allemaal:

http://www.geertwilders.nl/index.ph...d=381&Itemid=74

Bende achterlijke mensen om hiervoor zo geweldadig te reageren.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Tiger777
Veralgemenen is: Alle moslims hakken hoofden af. VERALGEMENING!
Laten we even aan zinsontleding doen: onderwerp: Alle moslims, lijdend voorwerp: hoofden. Daar moet ge geen 10 jaar universitaire ervaring voor hebben toch?
Vaststellen is: Hoofden werden afgehakt door moslims. FEIT!
Hoofden: onderwerp.

Nope, waarschijnlijk ben ik te dom. Of misschien zijn jullie niet intellectueel genoeg om de redenering te weerleggen. 'je veralgemeent' is een iets te goedkope weerlegging vind ik, ALS ik al zou veralgemenen. Wees blij dat het allemaal kan. Karikaturaal: Als er geen vrije meningsuiting zou zijn, met CD&V aan de macht, zouden we allemaal naar de kerk moeten. Vrije meningsuiting laat u toe om dat niet te doen.

Mensen als dom aanschouwen omdat ze je mening niet delen..laat toch ook over het niveau van discussie te wensen over

Interessante discussietechnieken daar Tijgerke ;)

Wat zei Aurélie ook al weer over dat ongenunceerd zwart-wit populistisch denken? Ge zou niet misstaan in een partij als het Vlaams Belang met uw manier van betoog voeren ;)

En uw redenering weerleggen is trouwens oersimpel, toch als ge vertrekt vanuit mijn letterlijke woorden, en niet de zin die gij construeert om uzelf niet tegen te spreken ;)

"Het waren toch moslims die hoofden afgehakt hebben?" refereert op GEEN ENKELE manier naar een bepaalde groep moslims of bepaalde individuen, wel in tegendeel. De toon van die zin en het gebrek aan verdere specifiëring of uitsluiting (neutrale connotatie, voor ge daar over begint) van moslims die géén hoofden afhakken (pakweg een 99.9999%?) zorgt ervoor dat uw zin uitermate veralgemenend en bovendien denigrerend is.

En bovendien komt het ook over alsof ge geen greintje empathie hebt om uzelf ook maar een minuut in de schoenen van een moslim te plaatsen. En spaar ons alstublief dat gelul over "den oorlog" en "oudstrijders", want we hebben ondertussen al wel gezien hoe veel ge in feite kent van de geschiedenis...
Phortastic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Interessante discussietechnieken daar Tijgerke ;)

Wat zei Aurélie ook al weer over dat ongenunceerd zwart-wit populistisch denken? Ge zou niet misstaan in een partij als het Vlaams Belang met uw manier van betoog voeren ;)

En uw redenering weerleggen is trouwens oersimpel, toch als ge vertrekt vanuit mijn letterlijke woorden, en niet de zin die gij construeert om uzelf niet tegen te spreken ;)

"Het waren toch moslims die hoofden afgehakt hebben?" refereert op GEEN ENKELE manier naar een bepaalde groep moslims of bepaalde individuen, wel in tegendeel. De toon van die zin en het gebrek aan verdere specifiëring of uitsluiting (neutrale connotatie, voor ge daar over begint) van moslims die géén hoofden afhakken (pakweg een 99.9999%?) zorgt ervoor dat uw zin uitermate veralgemenend en bovendien denigrerend is.

En bovendien komt het ook over alsof ge geen greintje empathie hebt om uzelf ook maar een minuut in de schoenen van een moslim te plaatsen. En spaar ons alstublief dat gelul over "den oorlog" en "oudstrijders", want we hebben ondertussen al wel gezien hoe veel ge in feite kent van de geschiedenis...

+ ing 1.

En dan zeggen bepaalde mensen dat Jasper soms arrogant kan doen... Kvraag me af wa meneer Tijger dan is, arrogant tot de macht 6 ofzo? :o
Zehra
quote:
Originally posted by MikeVee
Dit zijn ze allemaal:

http://www.geertwilders.nl/index.ph...d=381&Itemid=74

Bende achterlijke mensen om hiervoor zo geweldadig te reageren.

Veel valt er niet te zeggen over die cartoons. Die ene aan de hemelpoort vind ik wel lachen. Rest is maar zwakjes en die ene van Mohammed, tja die vind ik erover. Ik herhaal: positionering van de islam als slecht. Maar dat is dan ook totaal mijn mening eh :) Ik heb nergens in mijn posts gezegd dat ze de persvrijheid moeten inperken whatever. Maar zoals Phortastic al meerdere malen heeft gepost, mensen misbruiken lately wel meer dingen dan alleen maar de vrijheid van meningsuiting.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium