return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
Discussie : Deense cartoons

The_G0dfather
quote:
Originally posted by Antony

die's ook wel goed :haha:
Zehra
Kijk, da vind ik wel grappig :toothless
Push2005
[QUOTE]Originally posted by Antony

Allé; zie da nu eens... is dit bvb een cartoon om hetse rond te maken ? Da is geweldig ! En dit moet gewoon gerelativeerd worden. Ik noem dit zelfs nie eens provocerend.

Dit komt uit het brein van een echte humorist !

En als ze zoiets doen me Jezus dan lach ik daar even hard mee.

Moest het zijn met mijn moeder, dan is dat een andere zaak hé. Ik zou er niet mee kunnen lachen omdat het dan tegen mij PERSOONLIJK gericht is ... Die cartoons blijven vrij neutraal. Trouwens, zelfs al moest het met mijn moeder zijn, als da nu echt grappig gedaan is zou ik er wellicht nog mee lachen.
Tiger777
quote:
Originally posted by Zehra
Kijk, da vind ik wel grappig :toothless

één van de 15 spotprenten waar het hem allemaal over te doen is.:rolleyes:
Zehra
khad ze nog nie allemaal gezien :toothless

zal ik u uitleggen waarom ik deze wel grappig vind en de andere niet?

Bij deze gaat 't om 't feit dat die zelfmoordterroristen wordt beloofd da ze maagden gaan krijgen in de hemel enzovoort... Die belofte wordt gedaan door terroristen en heeft totaal niks te maken met de Islam zelf

Die cartoon van de profeet als een terrorist: dat profileert volgens mij de ganse moslimgemeenschap als terroristen. En ik vind dat dat niet kan :)

Voila ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium