|
|
| cyberia |
Volgens mij heeft de grote meerderheid van al die betogers in die moslimlanden de cartoons niet eens gezien en worden ze door de overheden ginder opgehitst.
al bij al is er veel heisa om niets,het gaat hier tenslotte ook maar over simpele cartoons.(weinig grappige weliswaar,maar kom) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Iran wilt een 'vreedzame' kernreactor? Ze zitten met hun gat op de grootste energiereserve van de wereld! Terwijl jullie en ik hier zitten verding te zaaien hé, is men al lang niet meer met cartoons bezig.
|
lol, ge kijkt teveel naar de objectieve zender CNN en consoorten dude. Iran wordt ne Irak hoofdstuk 2, let maar op. Der is gene zak olie meer en US vecht met het Oosten voor de resterende olieresten. En ge zegt dat het nog vies gaat worden? Gaat eerder vies worden voor US als ze beseffen dat ze niet meer olie kunnen verbruiken aan het tempo dat ze nu doen.
Als het u interesseert kijkt hier maar eens naar: http://www.imdb.com/title/tt0446320/ |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Phortastic
lol, ge kijkt teveel naar de objectieve zender CNN en consoorten dude. Iran wordt ne Irak hoofdstuk 2, let maar op. Der is gene zak olie meer en US vecht met het Oosten voor de resterende olieresten. En ge zegt dat het nog vies gaat worden? Gaat eerder vies worden voor US als ze beseffen dat ze niet meer olie kunnen verbruiken aan het tempo dat ze nu doen.
Als het u interesseert kijkt hier maar eens naar: http://www.imdb.com/title/tt0446320/ |
Olie zal mss wel meespelen, maar dat is niet alles hoor! Hier staat US niet alleen, de gehele VN maakt zich zorgen om de plannen van Iran. Kijk maar naar de uitspraken van Frankrijk (Chirac dacht ik). En daarbovenop nog eens de straffe uitspraken van de prmier (of president) van Iran... Doet er allemaal geen goed aan. En der is nog ééntje hè: Noord-Korea... Daar gebeurd een grote ramp en niemand weet er van en foto's van de ramp moeten van een sateliet :D |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by diddi
Olie zal mss wel meespelen, maar dat is niet alles hoor! Hier staat US niet alleen, de gehele VN maakt zich zorgen om de plannen van Iran. Kijk maar naar de uitspraken van Frankrijk (Chirac dacht ik). En daarbovenop nog eens de straffe uitspraken van de prmier (of president) van Iran... Doet er allemaal geen goed aan. En der is nog ééntje hè: Noord-Korea... Daar gebeurd een grote ramp en niemand weet er van en foto's van de ramp moeten van een sateliet komen :D |
Mja, bekijk het ook eens vanuit hun standpunt. Waarom zouden zij geen Kernwapens mogen maken, terwijl de VS, Rusland etc dat wel mogen?
Van Iraq wordt verondersteld dat ze tot een kwart van de wereldreserves zouden bezitten, Iran zou de 4de grootste reserve hebben. Dat is allemaal geen toeval. De US wil zowel het Midden-Oosten destabiliseren als zoveel mogelijk oliereserves in hun macht krijgen. Door de destabilisatie proberen ze de prijzen naar beneden te halen. Persoonlijk heb ik geen problemen met die hoge prijzen, aangezien ze het overschakelen naar milieuvriendelijke energiebronnen enorm bevorderen.
Koeweit is next (6de grootste reserve)
Anyway, het gaat hier over cartoons :) |
|
|
| mellow_head |
Wat een superintelligente discussies hier :p ask er wakker van zou ligge zouk meedoen :)
mellow_head +1 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|