|
|
| FredNova |
FEEST FEEST FEEST!!!
nu maffuh :nervous: |
|
|
| Eagle` |
Voor diegene da na T.E. geweest zijn hebben niks gemist, van de 4 uur zat er 2 uur tech tss. Tss het al het (plat) tech-gebeuk, passeerde tijdens het laatste kwartier ineens M.I.K.E. - Turn out the lights, mooie plaat dacht ik om de avond positief af te sluiten, maar neen god wou het anders en met de meest afgrijselijk plaat in jaren "Tracking Treasure Down" kwam een einde aan 4 uur Armin in La Rocca.
Het zal prolly aan mij liggen maar ik vond de progsounds van marko tijdens de warming up stukken beter dan 4 uur Armin.
enkele tunes die ik me meen te herrineren:
Who is Watching (Remix ?)
Control Freak (SvD Remix)
Playmo
Communication (part 4 zeker)
Castamara
So Serene (Menno De Jong's Heading South dub mix)
Turn Out the Lights
Tracking Treasure Down
Soit heb me wel geamuzeerd maar nu ook niet om te zeggen, zOMGWTF 11!!!one beste clubbing night ever ofzo, maar goe we hebben er 45 euro doorgejaagd dus we zen oek al content ;)
Ow en respect voor den dries da ie voor die paar urkes toch is afgekomen
:toocool: |
|
|
| audiasis |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Castamara |
die heb ik aangevraagd :p |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by audiasis
die heb ik aangevraagd :p |
wauw mag ik je handtekening? |
|
|
| mrcanon |
| Ik vond Armin gisteren erg zalig, zijn eerste uur was rustig en na een uur draaide gij een uur wat meer trancy en na dat uur begon hij wat harder te draaien, maar bleef hij gewoon goed. Echt zalige avond! Beste Arminset tot nu toe ooit gehoord! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|