return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 
Armin van Buuren @ La Rocca

Aurélie
quote:
Originally posted by Nagib
Wie plant er hier te gaan

Aurélie :)
Moondust
wat vinden jullie trouwens van armin's nieuwe plaat "who is watching"?

'k vind het op zich wel lekkere plaat, ma wel DIK DIK DIK geript van portishead - roads, zelfde bassline, stemmekes, gitaren, opbouw,... en dan verklaren "het nummer werd in 30 minuten geschreven" :(
toch nie echt originieel om dan de nr3 DJ van de wereld te zijn vind ik.

nu ja 't is makkelijk commentaar geven, 'k zou het zelf niet beter kunnen natuurlijk maar toch...
FredNova
quote:
Originally posted by Moondust
wat vinden jullie trouwens van armin's nieuwe plaat "who is watching"?

'k vind het op zich wel lekkere plaat, ma wel DIK DIK DIK geript van portishead - roads, zelfde bassline, stemmekes, gitaren, opbouw,... en dan verklaren "het nummer werd in 30 minuten geschreven" :(
toch nie echt originieel om dan de nr3 DJ van de wereld te zijn vind ik.

nu ja 't is makkelijk commentaar geven, 'k zou het zelf niet beter kunnen natuurlijk maar toch...

ik vind alle remixen wel leuk (en het zijn er heel wat, een stuk of 8!?)

maar ik denk dat je de ToneDepth remix gehoord hebt, dat is namelijk dezelfde als die dat Portishead onder handen genomen heeft
Bjorn Vidaz
de Mischa Daniels mix vind ik heel sterk
Moondust
quote:
Originally posted by FredNova

maar ik denk dat je de ToneDepth remix gehoord hebt, dat is namelijk dezelfde als die dat Portishead onder handen genomen heeft

idd 't is die versie die ik gekocht heb!!!
dat verklaart veel natuurlijk :) my mistake...
ma 'k zeg het 'k vind ze wel lekker anders had ik ze in eerste plaats niet gekocht natuurlijk

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium