|
|
| Tiger777 |
HEineken = britney spears, Belgisch bier = kunst en verfijning.
Iedereen die ook maar IETS van bier afweet, weet dat belgische bieren alle andere bieren te kakken zetten. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
Jij komt hier Belgische bieren afkakken op een Belgisch forum, en jij noemt ONS domme belgen?!? Das er gewoon om vrage eh kerel
Vind je Nederlandse bieren echt beter of was je trots weer groter dan je verstand ? |
Ik vind sommige nederlandse bieren beter dan belgische ja. Dat is 'smaak' en daar valt niet over te twisten. Kan je daarna wel gaan roepen: 'dan heb je geen smaak'. de een vin ddit lekker en de andere vind zus lekker. Dus als je dingen lekker vind die andere niet lekker vind heeft dat geen enkele betrekking tot je verstand.
En inderdaad, sommige belgische bieren meuren inderdaad naar een pisbak ja. |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik vind sommige nederlandse bieren beter dan belgische ja. Dat is 'smaak' en daar valt niet over te twisten. Kan je daarna wel gaan roepen: 'dan heb je geen smaak'. de een vin ddit lekker en de andere vind zus lekker. Dus als je dingen lekker vind die andere niet lekker vind heeft dat geen enkele betrekking tot je verstand.
En inderdaad, sommige belgische bieren meuren inderdaad naar een pisbak ja. |
Tis een hollander é, dat calvenisme blijft erin zitten ;) :toothless
Da's zijn goe recht om geen smaak te hebben é. Ik bedoel, als hollanders een kroket uit de muur meer apprecieren dan een echt belgisch eten is da goe e, whatever turns them on :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Phortastic
bewijst dat ge het echt niet snapt. Kga er dus ook niet verder over op ingaan. We agree to disagree i guess. |
Ik begrijp best wat je er mee bedoeld. Het is veel verkocht maar ik vind het persoonlijk na een paar keer gehoord te hebben een zwaar irritante ringtone. Maar daarnaast heeft het voor andere weldegelijk kwaliteit in de zin van humor. Het is niet voor niets zo vaak verkocht. Omdat iemand iets niet goed vind hoeft het bij voorbaat al over het algemeen helemaal kut te zijn. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Tis een hollander é, dat calvenisme blijft erin zitten ;) :toothless
Da's zijn goe recht om geen smaak te hebben é. Ik bedoel, als hollanders een kroket uit de muur meer apprecieren dan een echt belgisch eten is da goe e, whatever turns them on :p |
Ik heb wel smaak!:D Aurelie is toch geen pisbier. :p dat is kwaliteit van de bovenste plank.
En die kroketten zijn beschamend.......wat ik al zei. Minder kwalitatieve dingen worden ook verkocht. :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|