|
|
| Jasperovitsj |
| Er is natuurlijk een verschil tussen een plaat kennen of herkennen, en at random wat namen invullen in de hoop dat ge ooit eens prijs hebt en zo verder kunt zoeken :o |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Er is natuurlijk een verschil tussen een plaat kennen of herkennen, en at random wat namen invullen in de hoop dat ge ooit eens prijs hebt en zo verder kunt zoeken :o |
Dat is ook ni het geval :) Ik vul enkel in wat ik denk te herkennen ze. At random beginnen invullen is mij wat te veel moeite.
| quote: | Originally posted by Zehra
och zwijg. ge weet goe genoeg wa ik bedoel :p |
 |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
|
kheb genoeg wapens/bewijzen!!!! :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Mjah, ik had het niet alleen op u, maar als ik sommige verhalen uit vorige contests hoor vraag ik me gewoon af of het soms niet een beetje al te serieus en fanatiek wordt opgenomen. Het is tenslotte een "ID-contest", en ID'en betekent voor mij dat op het moment dat ik een plaat hoor, ik die plaat ken (of ik al dan meteen op de naam kan komen is een andere zaak), of toch de sound van een bepaalde producer kan herkennen. Maar daar stop het in mijn ogen toch ook bij. Alle verdere opzoekingen zoals at random artiesten invullen, right now-threads uitspitten of setjes van de makers van de contest downen en beluisteren om tracks te kunnen vinden hebben voor mij niet veel meer te maken met ID'en an sich. Dat is gewoon puur gokwerk of speurwerk. Maar daarmee leg je wel de lat voor de andere deelnemers gewoon té hoog, en geef je de mensen die puur op hun gevoel afgaan geen kans meer om te winnen. ;)
Enfin, ik wil hier ook niet beweren dat er hier echte valsspelers zijn ofzo, want sommige mensen kennen nu eenmaal veel muziek. Maar met die trend van de monsterscores uit de laatste contests vraag ik me soms af in hoeverre dat het nog wel draait om kennis in plaats van uitgebreid en fanatiek speurwerk... |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Zehra
kheb genoeg wapens/bewijzen!!!! :p |

frisse smilies :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|