|
|
| Transfusion |
| firefox, en al een hele tijd trouwens. Eens je der mee weg bent wil je niets anders meer ... maar zeg nooit nooit :) |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Inderdaad, gelukkig zijn het alleen de echte pro's die weten hoe ze de codes moeten veranderen, zodat ze bij FF ook werken :) Voorlopig valt dus nog perfect mee. |
Bekijk dit forum eens zonder ingelogged te zijn met Firefox en je krijgt al popups. |
|
|
| Nabistai |
| Nog nooit voorgehad hier. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Bekijk dit forum eens zonder ingelogged te zijn met Firefox en je krijgt al popups. |
Ik gebruik nu Firefox maar mijn Windows met google bar hield die ook tegen.
Wat ik heel leuk vind a FF is de dload manager. Vele overzichtelijker dan bij IE en het tabbed browsing is ook mooi meegenomen |
|
|
| djcresto |
tijd om deze thread nog eens nr boven te halen
Ondertussen is er
Explorer 7
Firefox 2.0
Opera 9.0
Gebruik momenteel nog altijd het meest firefox. Af en toe eens explorer voor sites die niet goed worden weergegeven in firefox.
Moet zeggen dat de nieuwe look van IE er echt vet uitziet, geen enkele skin van firefox kan daaraan tippen. En IE is nu ook een pak veiliger en beschikt nu ook over tabbed browsing.
In de clickx stond een vergelijkende test waar firefox het best uitkwam, samen met opera en klein beetje voorsprong op ie.
Firefox voor de veiligheid en de heel veel plug inn's en add on's die je kan installeren. Ikzelf heb de gekleurde tabbed browsing geinstalleerd, de foxytunes werkbalk voor muziekspelers en een spel waardoor downloads onmiddellijk ergens onderaan worden weergegeven. Oja de woorden die ik hier momenteel fout typ worden ook rood onderstreept. En ik gebruik nu ook de ftp client van firefox. Eveneens zeer handig.
IE vind ik nu heel vet qua lay out. Website worden ook altijd op hun best weergeven.
Opera heeft de beste tabbed browsing en de beste downloadmanager nr tschijnt. Heb het maar even gebruikt. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|