return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
[18-03-2005] Create - The Spring (supported by Trance.nu) - Powerzone, Amsterdam

moogwai
Amsterdam vond ik te ver weg. Was ook weer eens tijd voor een avondje bij Paps en Mams op de bank :D Natuurlijk nog wel wezen stappen, en ik moest ook een beetje fit zijn voor de 8-0 verloren voetbalwedstrijd van vanmorgen :p

Maar in ieder geval goed om te horen dat er op het moment redelijk wat trance feestjes worden georganiseerd, die toch altijd goede reacties krijgen :)
ZZandirt
niks mis mee, inderdaad.. die "ouderen" (waar ik mezelf graag toe reken) maken wel de sfeer.. hebben meer te besteden, en zijn over het algemeen meer partyminded, dan de gemiddelde "jongere".

maar for the record: ik vond het publiek juist zeer gevarieerd. niets mis mee!! weinig breezers ja, als je dat bedoelt, maar verder gewoon van vanalles wat.. lekker hoor.
ZZandirt
quote:
Originally posted by FunkySimon

Wat is de reden dat er op een zaterdagavond zulk oud publiek op een feest afkomt? is trance toch meer voor de wat oudere jongere? (30 - 45 jaar)

de edm is ondertussen al zo'n 20 jaar aan de gang en krijgt steeds meer waardering bij het publiek wat al langer uitgaat, echter niet "swingen" zeg maar..
en voor mezelf (en veel anderen (iedereen die ik persoonlijk ken)geldt: ik ben al 15 jaar liefhebber.... (nog langer zelfs.. but whos counting....ghehe)

EN IK WIL GEEN BEJAARDENDIS HIER OP NLTA!!!:whip: :whip: :whip:

:happy2:
Unique2701
quote:
Originally posted by ZZandirt

UNIQUE WAAR WAS JE NOU????

SANNIEEEEEEEEEEEEE Ik stond bij airwave & phynn echt 2 meter vd dj booth ofzo! Waar was jij dan?!?!?!??!?!?! Ik weet niet eens hoe je eruit ziet, en jij wel hoe IK eruit zie, dus het is toch echt jouw fout hoor :p Ik d8 overigens wel dat ik Loraine zag, maar ik ben zo'n ramp in mensen herkennen dat ik het er maar niet op waagde..

Over het feestje: Jasper heb ik gemist, Airwave was niet helemaal mijn ding.. Phynn was top, vond dat uurtje en kwartiertje veeels te kort :(
Giuseppe Ottaviani was echt super bezig! Had m nog nooit live gezien, maar tegen die tijd begon ik ook alweer dik in te kakken, dus dat was wel jammer :sadgreen: Bij Misja besloten we weg te gaan, dus die hadden we gemist..

Beetje jammer dat het niet voller was idd, mensen kwamen vooral ook heel laat.. Had het gevoel alsof mensen er nog echt in moesten komen ofzo..
Loraine
quote:
Originally posted by Unique2701
SANNIEEEEEEEEEEEEE Ik stond bij airwave & phynn echt 2 meter vd dj booth ofzo! Waar was jij dan?!?!?!??!?!?! Ik weet niet eens hoe je eruit ziet, en jij wel hoe IK eruit zie, dus het is toch echt jouw fout hoor :p Ik d8 overigens wel dat ik Loraine zag, maar ik ben zo'n ramp in mensen herkennen dat ik het er maar niet op waagde..

Omdat Sannie zei dat jij er ook zou zijn, ben ik dus een rondje gaan lopen beneden op de dansvloer en na 2x de verkeerde persoon te hebben gevraagd of zij Uniekje zou zijn, heb ik het maar opgegeven :o
Maar als jij 2 meter van de booth af stond (vanuit de DJ gezien dan rechts ???) dan heb ik je idd ook gezien ! :wtf:
Lies en ik stonden voornamelijk achter de booth dus.

Maar enfin:
Nadat Sied ons helemaal warm had laten lopen voor Airwave, Giuseppe en Finne...besloten Lies en Loes samen naar de Pauperzone te gaan.
Met Dr. Dirt (en aanhang) afgesproken en na veel gedoe bij de ingang (dat was echt wel een beetje jammer) dus binnen. Ik was zelf nog nooit in de PZ geweest dus eerst ff kort rondgekeken. De gemiddelde leeftijd van bezoekers lag idd imo ook iets hoger dan ik gewend ben van de meeste events, maar goed de organisatoren zijn ook geen broekkies van 18 meer hè !:clown: En ja, wat bloesem en Dirt zeggen: soms zijn die oud-gedienden nèt de toegevoegde waarde.

Door gedoe bij de ingang, behoorlijk deel van Laurent's set gemist... Hem wel op achtergrond gehoord, maar die gast live aan het werk zien is gewoonweg SUBLIEM !! Achter de booth stonden dan ook de liefhebbers :cool: . Ableton Live ziet er iig niet uit als "Appeltje Eitje" ! :o
Na Airwave nam Finne het over...en zoals hij vantevoren al gezegd had: "Dat wordt ff lekker knallen"...dat werd het ook zeker !! :D
Stevige, solide set wist hij neer te zetten en ondanks dat het volume ietsie te hard stond (nieuwe oordoppies), toch met volle teugen genoten ! Iig aardig wat bekende köpkes gezien en nieuwe leren kennen.
Lies en Loes zijn halverwege de set van Giuseppe op huis aan gegaan, net als Dr. Dirt en consorten. Want Mies is idd Mies dus dat konden we dan mooi skippen :p
Sannie, opper-tof om je ontmoet te hebben !! Emiel ditto !! Finne: tnx dat je de dames in een veilige buurt hebt willen droppen in Adam ! Sparklerweg e.o. is nou niet echt wat je noemt " gezellie/veilig"
:nervous:

Dank aan Sied voor het verschaffen van entree !!
Goed gedaan hoor ook al was het geen volle bak...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland