return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
[18-03-2005] Create - The Spring (supported by Trance.nu) - Powerzone, Amsterdam

ZZandirt
quote:
Originally posted by TOR
kwijlerdekwijlerdekwijl..

kom es wat dichter bij de grens de volgende keer ;)

2,5 uurtjes rijden.... je bent een liefhebber of niet.....
Loraine
quote:
Originally posted by ZZandirt
Ik wel! :D

Mooi ! Nu gaan wij dus ZEKER meeten, dirtje ! :D
Create: The Fossile Meet-Up-part 1 :haha: :haha:

Ei.... jammer dat je er niet bij zult zijn :( Je was namelijk een verdomd goeie gids in de Asta op zoek naar NL/BETAs :D

Eerst ff lekker bij Lies hapje eten...bijkletsen en eigen muziek draaien!
Ben overigens erg benieuwd naar Airwave en Finnes sets !
Unique2701
oe nog een paar uurtjes :D

kom maar op met die ch00ns!
ZZandirt
aardig feestje.. niet te druk, dat was vooral voor de organisatie jammer...
met L&L afgesproken om samen met hen naar binnen te gaan, en na wat op en neer getelefoneer konden we doorlopen. Jasper gemist (Sorry jasper) Airwave was aan het draaien. en ach wat zal ik zeggen: airwave is nu eenmaal airwave... persoonlijk vond ik hem teveel met zijn (minisize) keyboard spelen.. je moet er van houden zal ik maar zeggen :D Phynn begon (m.i.) behoorlijk stevig (misschien was ie dat gejengel van airwave ook een beetje zat.. na 20 mins werd het iets meer melodieuzer. goeie set, over het algemeen gezien. na Phynn tijd voor guiseppe Ottaviani, DE reden voor mij om de PZ maar weer eens te bezoeken. ik moet zeggen dat ie lekker begon. (itt airwave, klonk het keyboard meer als deel van de muziek. zij die NU-NRG kennen weten precies wat ik bedoel. helaas gingen (ik was niet alleen) we halverwege zijn set alweer richting huis. Misja dus helemaal niet gezien, maar misja is misja :D....

some snapshots:

phynn:

en (met recht) een foto van phynn... (dj's make lousy photographers):

guiseppe:

UNIQUE WAAR WAS JE NOU????
bloesem
quote:
Originally posted by FunkySimon

Wat is de reden dat er op een zaterdagavond zulk oud publiek op een feest afkomt? is trance toch meer voor de wat oudere jongere? (30 - 45 jaar)

Wat is er mis met ouder publiek?? Ik heb toch heel van hen zeer fijn zien genieten.
Bovendien vind ik het de sfeer verhogen... maar ja, ik ben zelf al erg oud ;)

Ik vond het trouwens een topavondje, ondanks dat het niet afgeladen vol was, toch voldoende publiek, dat het zichtbaar naar de zin had.

Alle DJ's respect: Jazper. begon lekker proggie, Airwave vond ik juist mooooii, Phynn... geweldig wat die gast al kan!. Guiseppe rockte de tent uit... super. En Misja... ja Misja is idd Misja, en dus weer heel erg lekker!

Hopelijk ben ik de 20e mei bij de 2e editie!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland