return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 
Lovely Day 02-02-02 Sthlm

Vitryss
Skumt att jag inte såg er då.. stod ni vid baren eller?

Jo, Jean Pierre Barda stod juh med sina "homies" med baröverkropp och dansade.. men men, han såg juh ut att ha kul.

Välidgt mycket E:ade människor förresten, dock inte lika mycket snutar som förra gången. Själv varken drack jag eller knarkade, blev dock erbjuden att köpa E där. Lite intressant att de hade massage längst in i lounge-rummet, jätte-trevligt om man är E:ad... ;)

Fokused verkar vara lite mer liberala än Doghouse Boys...men det kanske bara är vad jag tycker.
King of Clubs
Jag såg oxå en massa E:ade människor och Jean Pierre, men inte er. Eller oxå så gjorde man det utan att haja nåt.. Jag hade faktiskt inte så jättelatjo där i lördags.. Jag var inte heller helt i form och jag var inte så helimpad av musiken faktiskt, förutom en del av vad James Holden spelade, men för det mesta så tycker jag att det var house för hela slanten.. ..vilket jag inte hade förväntat mej men kanske borde ha gjort..
Men, men..
Gaby
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Å vem kunde missa Gaby, helsöt tjej

Som jag sa Gaby, jag e fan avunsjuk på dig som ska till Trance Energy. Hade vart så kul att dra dit med en massa coola Svenska tranceare.
Önskar jag hade haft med mig en kamera, då hade jag knäppt lite bilder på er.

He he he tackar tackar ...det var ju rart av dig!:p
Holland I'm there soon!!! :D Jag fastnar inte på bild... (ingen vill ta kort på mig ??) :conf:
Gaby
För er som inte vet vad ni missade så har ni lite klipp från festen:
http://www.tanakawebb.com/delaver/ldclips/

Bilder:
Kolla www.mandarin.nu/event_pics.asp?ev_id=188 :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden