|
|
| Gaby |
När du kommer in på Münchenbryggeriet så har du jackor och sånt på plan 1, plan 2 dansgolven och barer, mini plan 3 brukar vara VIP eller chillout men en minibar.
Trappan finns i mitten av stället, det finns bara en trappa så det går inte att missa.
Vi träffas på plan 2 (man får inte hänga vid plan 1 och vet inte ifall det är VIP på plan 3) 1:30... är det ok? |
|
|
| SteveTranz4ever |
Låter bra de :)
Ses där då 1.30 ;) |
|
|
| Vitryss |
| I'll be there...hoppas jag, =) |
|
|
| Aendy |
| ARGH! Jag tokar ut på alla jäla walkers! Säga vad man vill om Dockan, men folk har mer vett där än på de lite mer publika ställena typ Munchen. Droppen var när två miniatyr-östermalmare i urtvättade tajta jeans, skjortor med uppvikta kragar och stockholmsfrissor ställde sig framför mig mitt på dansgolvet och förväntade att jag skulle flytta mig till sidan och släppa förbi dem för att de inte skulle spilla nån öl. Då gick jag ut till bilen och körde hem. Hann dock släppa loss ordentligt till gamla goa Hey boys, hey girls... lite tufft att dra den. Var inte helt impad av DJ-nissarna i övrigt. Var en aning segt för min smak, jag vill kunna gå loss ordentligt och veva med armarna ;) |
|
|
| Vitryss |
Hade helt ok... alldeles för mycket house dock och sunkigt ljudsystem som vanligt.
Men men, hade rätt sköj ändå :)
Jag var faktiskt vid trappan vid 1:30, såg dock ingen där, inte för att jag vet hur ni ser ut...men iaf.
Nu ska jag sova. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|