|
|
| dbl |
Låter skitkul, men tyvärr så bor jag inte i sthlm och orkar inte åka dit..
bor i gbg |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Vitryss
mönster-medborgaren Aendy |
Hmm, ja, om jag någonsin skulle bli anklagad för att vara mönster-medborgare hade man nog fått ta bilen i från mig för alltid. Faen STHLM:are blir helt tokiga för att man kör om på insidan, håller på att preja en av bilen och sen hotar de en med stryk när de fått stopp på en. |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Aendy
Faen STHLM:are blir helt tokiga för att man kör om på insidan, håller på att preja en av bilen och sen hotar de en med stryk när de fått stopp på en. |
så du sitter alltså på bilen och inte i bilen.. hmm... du e allt skum du |
|
|
| Aendy |
| Oops, preja en av vägen ska det ju vara. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Aendy
Hmm, ja, om jag någonsin skulle bli anklagad för att vara mönster-medborgare hade man nog fått ta bilen i från mig för alltid. Faen STHLM:are blir helt tokiga för att man kör om på insidan, håller på att preja en av bilen och sen hotar de en med stryk när de fått stopp på en. | Själv kör till och från sthlm varje dag, jag kör på insidan när jag kan. Filen längst till höger är den som e säkrast för där kör ingen annan iaf.
Hurru dbl. tare hit nu å festa lite, jag körde Malmö - Sthlm (66mil) på 5.15, till Gtb e de bara 50 så...
Iof så hade inte jag tagit mig till Gtb å andra sidan för denna line-up. Möjligen om man hade tid.
ses... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|