|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Xilver
Neen, absoluut niet. Ik heb enkele vrienden die gay zijn, en zolang ze ni voor mijne neus elkaars speeksel beginnen te traden, maakt me da niks uit. |
ej, janet!
hij hee gelijk ;) |
|
|
| Bertn |
| er zit een homo op mijn kot, en die heeft al 2 jaar een vriend of zo. als die dan in de keuken beneden aan het koken zijn, kijken die altijd eerst precies ff rond of niemand hen ziet voor ze mekaar een kus of zo geven. dat vind ik dan weer erg voor hen eigenlijk:o |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Xilver
Neen, absoluut niet. Ik heb enkele vrienden die gay zijn, en zolang ze ni voor mijne neus elkaars speeksel beginnen te traden, maakt me da niks uit. Waar ik wel ferm de vliegende schijttering van krijg, is da gay tegenwoordig zo overdreven trendy is :rolleyes: . Iedereen moet ook wel nen token gay friend in zijn vriendenkring hebben zitten, anders hoort em er ni bij.
Point being, wees zo homo gelijk ge wilt zijn, maar wrijf het ni in m'n gezicht (pun not intended), want ik vind twee venten met elkaar bezig zien, redelijk degoutant. En dus ga ik mezelf ook ni pijnigen door er ne film over te gaan zien. |
+1
ow ja... en johan normaal gezien moet een affiche toch veel zeggen over een film, want het moet toch verkopen + aanstaan ( u reply op: "een affiche zegt veel over een film")
anyways, kheb daarstraks ff gehoord van een collega waarover het verhaal ging. en ik kreeg al :nervous: |
|
|
| Gladius |
| ah, dan denkt ge zoals de makers/marketingmensen het willen, proficiat... |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Gladius
dan vond ik eerder crash overrated mor swat |
Jomo, da kan é, mor toch, 'de gedoodverfde oscarwinnaar brokeback mauntain...' en zo, da hoorde men toch om de haverklap. Ook goeie marketing ;). Ik gon mezelf ni uitspreken over diene film, keb hem ni gezien, ma crash wel, en die vonnek vree wijs :clown: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|