return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 
Wat neem je mee naar een feest?

ZZandirt
reservespuit insuline voor din...

(altijd lachen als je naar binnen moet..... meestal vinden ze 'm niet..., maar soms heb je een OPGELEIDE doorman...(heel soms) die vragen stelt. dan vraag ik altijd naar degene die de leiding heeft. (dan mag je meteen door, ik heb de verantwoordelijke nog nooit gezien)

ohja... en mijn leatherman.... vergeet ik nog wel eens thuis te laten. altijd lachen als ze daar achter komen (en dat is maar in de helft van de gevallen....:D)

verder natuurlijk het gangbare: tel, portomonnee, en versnaperingen..

toch leuk dat ingedikte glucose er net zo uit zie als sosa. en het is steriel verpakt, dus je mag het niet openmaken... en dan nog een klein buisje demi-water... (kan je zo vervangen door ghb.... ) en alles in een oranje doosje met een groot rood kruis erop....:D:D
Teknikol
Teveel geld zoals Opti ook al zei; voor de zekerheid.
Dan je pinpas en ID natuurlijk. Ticket, eten & drinken voor in de auto en soms een soort eten voor het feest zelf. Routebeschrijving natuurlijk, en een verwachtingvolle kriebel in mn onderbuik, omdat ik er altijd weer zo gigantisch veel zin in heb!
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by ZZandirt
reservespuit insuline voor din...

ohja... en mijn leatherman.... vergeet ik nog wel eens thuis te laten. altijd lachen als ze daar achter komen (en dat is maar in de helft van de gevallen....:D)

hehehehe, zo heb ik ooit 'ns een stuk gereedschap (die ik bij me had omdat de fiets het nog wel 'ns begaf) bij Amersfoort onder de trap neergelegd (en toen weer terug de trein ingesprongen:p ). Zelfs er de volgende dag nog aan gedacht om uit de trein te springen, het ding weer terug te pakken en verder te gaan...

verder ben jij wel erg creatief trouwens :D !

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland