return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Albums downen via Internet

Loraine
Tsja...sommige cds wil ik gewoon hebben omdat de selectie van platen precies goed is !
Maar goed... ik down dus niks meer...Midtown op de Nieuwendijk of Boudisque zijn prrrrrima denk ik dan maar. Bol doe ik alleen maar als ik van NIPO weer ns kortingsbonnekes heb ;)

Maar goed, ik was gewoon ff benieuwd of iemand ervaring hiermee had...niet dus... :disbelief
Toni_D2
Als je film download via je tv, krijg je ook geen hoesje etc.
Loraine
quote:
Originally posted by Toni_D2
Als je film download via je tv, krijg je ook geen hoesje etc.

Uhhhh juist ja...VHS of voor de gadget collector een DVD-Recorder... beetje VAGE vergelijking dus ! Voor het opnemen van tv-beelden heeft men immers nooit hoeven betalen :rolleyes: :rolleyes:
Toni_D2
quote:
Originally posted by Loraine
Uhhhh juist ja...VHS of voor de gadget collector een DVD-Recorder... beetje VAGE vergelijking dus ! Voor het opnemen van tv-beelden heeft men immers nooit hoeven betalen :rolleyes: :rolleyes:

Ik bedoel meer de video-on-demand, hetgeen niet gratis is.
Loraine
Mja...het ging mij niet eens zozeer om het hoesje, maar meer om het hardnekkig ontbreken van cue-sheets.
Een bedrijf als bijv. Audiojelly krijgt trouwens de hoesjes aangeleverd bij het master bestand, dus waarom die niet erbij geleverd worden naar de klant toe ?! :conf:
Ik vind het argument wat gebruikt wordt bij het Pay-Per-View voorbeeld tikkie onzinnig als je het mij vraagt. Is appels met peren vergelijken imo.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland