return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Wie is het er mee eens?
View this Thread in Original format
westflake
Dat een plaat verneukt kan zijn als een dj of producer zijn plaat draait en het vervolgens een half jaar later laat uitkomen.

Een goed voorbeeld vind ik zelf Rising Star - Clear Blue moon.

Het is een gigantisch nummer! Echter is die ongeveer half jaar geleden al gedraaid in A State of Trance! Zodoende heb ik al een miljoen keer gehoord op een tapie. Ik had hem zeker gekocht als die iets sneller was uitgekomen maar nu heb ik er helemaal geen trek meer in.

Kent iemand dit?
Optimus Trance
nee, wat boeit t nou... als je m goed vindt dan vindt je m goed
Miss Proximus
Ja...dat had mijn vriend met PPK...voor t eerst echt goed gehoord in de auto op weg naar Gatecrasher NEC en daardoor er gewoon goede herinneringen aan over gehouden...dus wij stad en land afgeweest om die plaat te pakken te krijgen.....komt ie eindelijk uit: is ie al grijsgedraait op 538, tmf enzo......jammer :(
Donna
quote:
Het is een gigantisch nummer! Echter is die ongeveer half jaar geleden al gedraaid in A State of Trance! Zodoende heb ik al een miljoen keer gehoord op een tapie. Ik had hem zeker gekocht als die iets sneller was uitgekomen maar nu heb ik er helemaal geen trek meer in.

Als een plaat echt master is dan koop je m zowieso toch? dan leg je m een tijdje in de kast,komt wel weer een keer terug hoor.
Als je op deze manier denkt,kun je weinig platen meer kopen
!_PeTrUs_!
PPK - ResuRection had ik al min een jaar voordat Jules (ofzo) m ooit draaide al gehoord via T.H.C. Dat was zijn blow liedje, kon die lekker op weeg zweven :D
T.H.C.
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
PPK - ResuRection had ik al min een jaar voordat Jules (ofzo) m ooit draaide al gehoord via T.H.C. Dat was zijn blow liedje, kon die lekker op weeg zweven :D

Oei oei wat een nostalgie, ik werd er spontaan stoned van zo mooi als ik hem vond,idd erg jammer dat hij erna zo kapot gedraaid is...
westflake
thc how kwam je eraan dan?
T.H.C.
quote:
Originally posted by westflake
thc how kwam je eraan dan?

Zoals bijna al mijn muziek, van petrus, hij is wel zo'n freak die de hele dag naar de nieuwste muziek zoekt, En dat haal ik dan weer over ons netwerkje naar mijn comp.

(edit)oja, Petrus had hem wel gevonden op i-net.maar volgens mij niet goed geluisterd wat hij gevonden had....
westflake
dacht dat je hem op vinyl had! Later
xxl
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ja...dat had mijn vriend met PPK...voor t eerst echt goed gehoord in de auto op weg naar Gatecrasher NEC en daardoor er gewoon goede herinneringen aan over gehouden...dus wij stad en land afgeweest om die plaat te pakken te krijgen.....komt ie eindelijk uit: is ie al grijsgedraait op 538, tmf enzo......jammer :(

nostalgiemode\
ppk hoorde ik op de loveparade in berlijn en toen even niet meer maar nu.. damn wat een bijna herrie...
nostalgiemode\

Flipper01
PPK is zeker een goed voorbeeld van zo'n plaat, maar ik denk dat als ik hem over een jaar weer zou horen ik het nog steeds een lekker nummer zal vinden! Op het moment dat je de plaat iedere uur weer op de radio langs hoort komen gaat ie wel vervelen, maar als je het echt een vet nummer vind zal je hier over een jaar nog van kunnen genieten! Zo vind ik Flight 643 nog steeds een heerlijk nummer, ook al is ie compleet grijs gedraaid.
Little Theseus
Khad het persoonlijk met flight 643; helemaal platgedraaid omdat ik m goed vond maar daarna op het werk en tijdens het uitgaan waar ik ook maar kwam werd ie altijd gedraaid ik werd er strontziek van, tis nog steeds een goed nummer, maarja.
Nu draai ik nummers van ik zeker weet dat ze commercieel gaan worden gewoon niet zo gigantisch veel, want je hoort ze toch al vaak genoeg.

Snap ik trouwens niet; (ookal vind je het goede muziek) waarom koop je ffs een cd van kylie minogue of jLo ofzoiets, terwijl je die nummers honderd keer per dag op radio en tv hoort!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement