return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Richie Hawtin bij opening winterspelen Turijn
View this Thread in Original format
Muppy
van partyflock:

Richie Hawtin zal de muziek verzorgen bij de openingsceremonie van de 20ste Olympische Winterspelen, op vrijdag 10 februari in Turijn, Italië. In zijn Berlijnse studio heeft Hawtin gewerkt met de Italiaanse choreograaf Enzo Cosimi aan een nieuw muziekstuk, getiteld 9:20. Het zal worden gebruikt tijdens het openingsballet.

Het thema van de openingsceremonie is ritme, passie en snelheid. Hawtin over het project: "Enzo en ik zijn zeer geïnteresseerd in het verkennen en verleggen van grenzen, zowel als artiesten als voor ons publiek. We hebben gewerkt aan een creatieve uiting die niet alleen een enorm publiek zal vermaken, maar hen ook beelden en geluid brengt die men wellicht nog niet eerder had ervaren."

Vind dit leuker dan ome Tijs die kwam draaien denk ik:rolleyes:
Mindphaser
Toch wel vet.. lijkt me echt een ongeloofelijke eer
jp
Hij heeft alleen de muziek gecomponeerd, geen herhaling van Tosti gelukkig...
SnuggLe
quote:
Originally posted by jp

Hawtin schat ik wel 30000x hoger dan Tosti in. Toevallig iemand DE9 Transitions gehoord? Echt van 0,0 een heel album opgebouwd, met loops en alles vanaf scratch. Zoiets zie ik Tosti nog niet doen en kunnen.
Muppy
quote:
Originally posted by SnuggLe
Hawtin schat ik wel 30000x hoger dan Tosti in. Toevallig iemand DE9 Transitions gehoord? Echt van 0,0 een heel album opgebouwd, met loops en alles vanaf scratch. Zoiets zie ik Tosti nog niet doen en kunnen.

had hem gedow....euh in bezit gekregen, maar toen bleek hij niet te werken dus tot nu toe nog steeds niet gehoord. heb idd wel gelezen dattie echt alles gesampled heeft tot in de kleinste puntjes toe...wel enorm knap hoor!
ahp2002
Darkraver in Beijing 2008?
Unique2701
komt ie dan he.. komt ie.. komt ie dan he! :rolleyes:
jp
Is wel goed voor interculturele intergratie
franzelare
quote:
Originally posted by jp

idd

wel vet voor hem!
moogwai
leuk

robin
quote:
Originally posted by SnuggLe

zit daar nou een complete dvd bij?? (soort van global idee ofzo, muziek met beelden?)
Muppy
quote:
Originally posted by robin
zit daar nou een complete dvd bij?? (soort van global idee ofzo, muziek met beelden?)

nee er zit een dvd bij om hem op een 5.1 systeem te kunnen afspelen:o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement