|
|
| Remy D |
We kunnen het niet laten even te vermelden dat Tjerk onze enige “ex-gabber” is, op zaterdagavonden wil hij nog wel eens wat van zijn technieken laten zien. En op TE gaat ie los zoals nooit tevoren!!!!!!
Mis dit spektakel niet (NOG NOOIT VERTOOND)!!! :D:D |
|
|
| Yarnie |
grrrrrrr heb ik eindelijk de kans om blik in actie te zien moet ik het weer missen :( :(
Ik hoor de verhalen wel na afloop over blik zijn kunsten :) |
|
|
| Remy D |
| Tja ik heb TMF al ingelicht en nu schijnen ze nogal erg geintresseert te zijn in de moves, en zullen naar alle waarschijnlijkheid zendtijd geven aan Tjerk zodat het live te bewonderen is op tv. Dus in principe hoef je niets te missen van dit spektakel. :) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Remy D
Tja ik heb TMF al ingelicht en nu schijnen ze nogal erg geintresseert te zijn in de moves, en zullen naar alle waarschijnlijkheid zendtijd geven aan Tjerk zodat het live te bewonderen is op tv. Dus in principe hoef je niets te missen van dit spektakel. :) | \
w000000000000000000t, BLIKKIE!!!!!!!!!!!!
dit wilk zien, die video motte we rellen :-) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Laat die jongen toch, gaat ook voor het eerst naar een feestje en is daar nu eenmaal een beetje opgewonden door. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|