return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Rosenmontagsrave

Miss Proximus
Je mailde mij of ik nog andere verkoopadressen wist, maar ik heb echt geen idee!! Als je ze in Duitsland wilt halen: alle CTS verkooppunten hebben de tickets....maar ik weet niet of ze daar ook al uitverkocht zijn...

En wat heb je nou liever: koninginnedag in Nederland of FOKKING Mayday in Dld!! nou? :D
Flipper01
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Je mailde mij of ik nog andere verkoopadressen wist, maar ik heb echt geen idee!! Als je ze in Duitsland wilt halen: alle CTS verkooppunten hebben de tickets....maar ik weet niet of ze daar ook al uitverkocht zijn...

En wat heb je nou liever: koninginnedag in Nederland of FOKKING Mayday in Dld!! nou? :D

Het dichtsbijzijnde verkoopkantoor is in Kleve, maar daar zullen ze waarschijnlijk ook geen kaarten meer hebben :(

En de keus tussen Mayday en Koninginnedag zal wel lastig worden... De meeste van m'n maten zullen wel koninginnedag gaan vieren, maar dat zie ik tegen die tijd wel..
Flipper01
W0000000000T

Een maat van me heeft net gebeld met een verkoopkantoor in Kleve en ze hadden nog kaarten!!! :D:D:D:D:D
Als het goed is hebben ze ze in Emmerich ook nog. Dus vanmiddag worden voor mij de kaarten gehaald :stongue:
Ik hoop dat t allemaal goed gaat, ik laat t wel ff weten..
mr.marcello
Nou mensen, ik kan jullie mededelen dat onze vriend Flipper z'n kaartjes heeft en dus lekker naar Rosenmontags Rave kan gaan!!

Oh ja, Mauro Picotto komt niet. Hij wordt vervangen door KAI TRACID!!!

Veel plezier daar Flipper!!!
Miss Proximus
quote:
Originally posted by mr.marcello
Nou mensen, ik kan jullie mededelen dat onze vriend Flipper z'n kaartjes heeft en dus lekker naar Rosenmontags Rave kan gaan!!

Oh ja, Mauro Picotto komt niet. Hij wordt vervangen door KAI TRACID!!!

Veel plezier daar Flipper!!!

wtf?????

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland