return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Rosenmontagsrave

Flipper01
Aaaaarrrrgghhh
Sold out

DAMN!!! En ik had me er al zo op verheugd!!

We zouden iig met 3 man gaan, maar de 4de die mee wilde zat nog te twijfelen.. Uiteindelijk hebben we gezegd dat we het uiterlijk maandag wilden weten.. Hij heeft er dus voor gekozen om niet mee te gaan, maar toen we de kaarten wilden bestellen waren ze al uitverkocht:whip: :whip: :whip: :(

Zwaar klote dus :mad:
Miss Proximus
Damn da's idd echt HEEEEEEEL klote flipper :(

Ik vind t echt jammer voor jullie.....dan maar Mayday? www.mayday.de 't is alleen wat duurder, maar je hebt ook meer dj's, en het is lekker in de mei-vakantie :)
Boss
TYFUS, dan ben ik ook te laat :mad: !..... dom, want dat was eigenlijk wel te verwachten, voor zo'n prijs...... :(

naja...... dan maar carnaval vieren.... :clown:
:eek:
(nie dus he....)
Miss Proximus
Ik dans wel een rondje voor jullie :)
Flipper01
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Damn da's idd echt HEEEEEEEL klote flipper :(

Ik vind t echt jammer voor jullie.....dan maar Mayday? www.mayday.de 't is alleen wat duurder, maar je hebt ook meer dj's, en het is lekker in de mei-vakantie :)

Tja, echt zwaar balen!!! :whip:
Ik wilde dit eigenlijk ipv Mayday doen, omdat ik tijdens Mayday ook wel Koninginnedag wil vieren..
Een paar vrienden waren er vorig jaar heengeweest en vonden het heel vet, ik weet nog niet zekers of ik ga.. Eerst maar naar TE!!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland