|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
hoerrrreezoooooi,
wie heeft er nou weer bedacht dat zulke vette op de MAANDAG gehouden moet worden |
Waarom denk je dat het RosenMONTAGsrave heet... |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Waarom denk je dat het RosenMONTAGsrave heet... |
duhh
ok, misschien had ik het zo moeten zeggen: welke H**ter heeft ooit bepaald dat het rosenmontag moest zijn en niet rosensamstag of zoiets:D
greetz kolkiewolkie |
|
|
| Miss Proximus |
En wie gaat er heen? Juist ja.. IKKU!!!!!! :)
Lekker 2,5 uur (als t goed weer is hehe) in de auto :) Dan ff van 7 tot 5 (ofzo) flink stampen met de Deutschers :) En dan huiswaarts en dan weer naar school :) Wát een leventje :) Kon ik maar voor eeuwig student (ahum) zijn :)
Ennu.....de tickets zijn zelf 9 EURO 50 !!!!!!!!!!!!!! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA bij de voorverkoop ja :) Stond op de "Turbinenhalle-Site" :)
DEUTSCHLAND JETZT KOMMEN WIR!!!!!!!!!!! JETZT GEHT LOSSSSSSSSSSSS :D lol
We hebben misschien wel een plekkie over in de auto ;) hehe Iemand interesse? :)
Ik ga vrijdag kaartjes halen want k ben überhaupt dit weekend in de buurt van Stuttgart... WEEEEEEEE :)
ok...genoeg gespammed :whip: :clown: |
|
|
| mafiasven |
12 euro dat is echt goedkoop :)
jammer dat het zo ver weg is anders was ik wel gegaan. heb nog een set van cosmic gate van vorig jaar bij de rosenmontags rave echt gaaf !! |
|
|
| Boss |
hmm, lijkt me ook wel wat..... 's in ieder geval beter dan dat gare carnaval hier in limburg en brabant :whip: want daar heb ik toch zo'n tyfus hekel aan........
alleen 's ff zien hoeveel man 'k mee krijg.. en hoe dat met 't vervoer moet..........
en waar kan je die kaarten eigenlijk bestellen ??? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|