return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 
Nieuwe politievideo camera’s!

Akira
ja ik heb dat mailtje ook al een tijd geleden gehad...

en ik heb al verschillende keren bij die punten gekeken maar ik kan dat ding dus echt niet vinden...MMM en ook nog nooit een boete gehad als ik daar weer es te hard over de A1 racte...dus ja ik weet ook niet of ze wel of niet bestaan..
mido
Volgens mij mogen ze dit helemaal niet door voeren ivm. de privacy wetten.

En dat vindt ik wel goed ook want naast het feit dat ik altijd eigenlijk te hard rijd. Sta ik niet graag op de foto! *mits ik teveel gebruikt heb* whehe
westflake
Dit verhaal is bull!

Een ervander linkse mongool heeft in zijn verveling iedereen proberen bang te maken met zijn sad mail.

Lees tuftuf er maar op na..
mido
quote:
Originally posted by westflake
Dit verhaal is bull!

Een ervander linkse mongool heeft in zijn verveling iedereen proberen bang te maken met zijn sad mail.

Lees tuftuf er maar op na..

www.tuftufclub.com

:D:D:D
mido
Ik heb een lijst ontvangen met nieuwe, niet te detecteren videocamera's die snelheid en ander weggedrag registreren. Is dit serieus?
Kijk of de A67 Hmp 48,5 erbij staat.. wedden van wel? Dan heb je te maken met een oude 1 aprilgrap. Deleten en vooral niet verder sturen. Het wordt hoog tijd dat die onzin de wereld uit verdwijnt.

Bron: www.tuftufclub.com

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland