|
|
| The Groove |
Fiets ik iets na 4en weg van mijn favorite clubje (The Groove... Duh) op weg naar huis. Loopt Jeroen (Dj Alpha) langs de kant van de weg met z'n fiets aan de hand.
Lekke band...
Wat doet die slimmert. Doorlopen zonder z'n achterrekje omhoog te houden. Gevolg: binnenband komt in de knoop te zitten. Staan we daar om 4:30 's nachts een binnenband door te branden met een aanteker. Verbrand ik nog bijna m'n poten ook!
Maar goed. Na een uur lopen kom je zo rond 5 uur toch thuis aan!
Ole!
En hoe wat jullie weekend? ;) |
|
|
| Miss Proximus |
Mijn invulling van de vrijdag/zaterdag en zondag :)
 |
|
|
| The Groove |
| Ook belangrijk! Kan je het volgende weekend er extra hard tegen aan! |
|
|
| Dj Alpha |
hehehe, wat een klotezooi ja gisteravond. Heb je hard gewerkt en mag je voor straf naar huis lopen. Ach ja we hebben wel gelachen :)
Volgende week vrijdag weer draaien en zaterdag lekker naar een discotheek in limburg (mee met een vriend van me die moet draaien) dus dat word wel weer vet. |
|
|
| Blik |
hoezo achterrekje omhoog houden, ik fiets dan altijd gewoon door, niks aan de hand dan :)
ik zat gisteravond voor de shoarmatent op de stoep, je mocht niet meer binnen zitten omdat die dicht was, komt er opeens een strooiwagen voorbij, helemaal onder de pekel, en de shoarma van mijn vriend ook onder de pekel €4,50 naar de haaien :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|