|
|
| New Wave |
| Ik heb de politie nog nooit een boer in ons durp zien aanhouwen om te controleren of hij een rijbewijs heb gheghe........volgens mij ken je da risico wel nemen denk....... |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by New Wave
volgens mij ken je da risico wel nemen denk....... |
zo, new wave, je DENKT dus, is dat wel gezond :D :D :D
sorry, inkoppertje.
maar wat ik me nu bedenk, IEDEREEN boven de 16 mag met een trekker op pad (of dat ook verstandig is dat is wat anders natuurlijk..) heb ik ook geregeld gedaan.
greetz kolkiewolkie
ps. ik trek me nu terug uit deze thread, dit om te voorkomen (voor zover dat nog niet het geval was) dat iedereen het id krijgt dat ik boer ben:D :D .....LOL |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
zo, new wave, je DENKT dus, is dat wel gezond :D :D :D
sorry, inkoppertje.
maar wat ik me nu bedenk, IEDEREEN boven de 16 mag met een trekker op pad (of dat ook verstandig is dat is wat anders natuurlijk..) heb ik ook geregeld gedaan.
greetz kolkiewolkie
ps. ik trek me nu terug uit deze thread, dit om te voorkomen (voor zover dat nog niet het geval was) dat iedereen het id krijgt dat ik boer ben:D :D .....LOL |
nee joh vroomshoop daaar komen geen boeren he :D |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by magrec
nee joh vroomshoop daaar komen geen boeren he :D |
er staat niet voor niets metropool vroomshoop onder mijn naam, geen boeren dus...:D
maareh, vaassen is toch ook een modderpoel tussen een paar weilanden ofnie:D :p
greetz kolkiewolkie |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
er staat niet voor niets metropool vroomshoop onder mijn naam, geen boeren dus...:D
maareh, vaassen is toch ook een modderpoel tussen een paar weilanden ofnie:D :p
greetz kolkiewolkie |
ja en daar zijn wij trots op. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|