return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 
gezocht voor Legalize in amsterdam:

Eye-Riz
aangezien we alleen maar kosten maken (benzine ksoten, apparatuurkosten etc) en er geen geld te verdienen is om weer quitte te spelen, liever eerst kijken naar andere opties. Dat dingen te huur zijn weten we wel...

Over een busje: als het wrm is, zit je daarbinnen te zweten. Verder is er geen ruimte, kun je je spullen dus niet zo goed kwijt, en vinden we dat als je iets doet, je het goed moet doen...

't Is natuurlijk niet zo dat we alleen hier op het forum vragen. 't zou alleen mooi meegenomen zijn als het hier al lukt.
Miss Proximus
nou, sorry meid.....dan kan ik je verder niet helpen, maar succes met je speurtocht :)
Little Theseus
Loonwerkers zijn in de randstad (en al helemaal in Amsterdam) behoorlijk duur, dus wat Eye-Riz zegt, dat is financieel niet op te brengen. Je huurt dan meteen een mannetje erbij en die krijgt exclusief het gevaarte dat hij meebrengt meer dan vijftig euro per uur en dan nog waarschijnlijk een toeslag omdat het weekend is plus dat als jullie laat in de avond doorgaan een onregelmatigheidstoeslag.

Ik zou Nexusparties graag een dienst bewijzen en gewoon de trekker pakken hier, maar ik heb geen trekkerrijbewijs. Als het meezit heb ik over 2 maanden mn rijbewijs, en kan ik dan rijden (rijbewijs is geldig als trekkerrijbewijs.)
Ik denk alleen niet dat jullie genoeg zekerheid hebben aan iemand die misschien over 2 maanden kan rijden en dan misschien een trekker heeft. Ik ken wel veel boeren hier in de regio, en ik zal is rondkijken/ vragen of er minder preutse boeren zijn ( want dat zijn ze wel; zodra ze horen dat het pro-drugs is dan haken ze af. )
Oja, Eye-Riz, wat moet er achter de trekker komen en wat is de datum?
I'll see what I can do ;)
Eye-Riz
ik krijg de info hopelijk gauw, de datum weet ik nog niet, zal begin juni zijn denk ik...
kolkiewolkie
mmm, wij hebben wel een trekker (tractor voor stadse lui..) in de schuur staan, hebben ook nog een platte wagen, maaaaaarrrrrrrr......

ik woon 150 km van A'dam af...... en het is ongeveer 6 uur volgas 'planken' om er dan via allerlei kleine binnenweggetjes te komen.... lijkt me trouwes best stoer om met dat geval door a'dam te crossen.

misschien moet je es een landbouwmechanisatiebedrijf (trekkerdealer zo u wil) benaderen, en dan in combinatie met sponsering ofzo, just an id hoor.

suc6 iig

oh ja, zon ding besturen is heeeeel makkelijk (if you get my point..)

greetz kolkiewolkie

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland