return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
gezocht voor Legalize in amsterdam:

Eye-Riz
Nexus is van plan mee te doen aan Legalize in amsterdam dit jaar. Zie voormeer info: www.nl.legalize.net volgens mij, en anders ff zoeken voa google of wat dan ook op legalize amsterdam)

MAAR: we hebben een probleempje: we kennen geen mensen met een trekker (lees: tractor) met aanhangwagen die hem uit willen lenen en willen besturen.
Geen 'ja, die hebben wij wel, en ja, wij doen wel mee' als het niet echt zo is. We willen er niet twee weken van te voren achterkomen dat het van papa en mama niet mag...

Wie o wie weet serieus iets voor ons?
New Wave
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Nexus is van plan mee te doen aan Legalize in amsterdam dit jaar. Zie voormeer info: www.nl.legalize.net volgens mij, en anders ff zoeken voa google of wat dan ook op legalize amsterdam)

MAAR: we hebben een probleempje: we kennen geen mensen met een trekker (lees: tractor) met aanhangwagen die hem uit willen lenen en willen besturen.
Geen 'ja, die hebben wij wel, en ja, wij doen wel mee' als het niet echt zo is. We willen er niet twee weken van te voren achterkomen dat het van papa en mama niet mag...

Wie o wie weet serieus iets voor ons?

Ik ga hier even serieus naar informeren.........
Optimus Trance
Heeft LTheseus (ff zonder dollen) er niet misschien één?
Eye-Riz
heeft wel maar kan niet...
Miss Proximus
Je kunt toch wel trekkers huren? Of is dat heel duur.....en anders huur je een busje, haal je de achterdeuren eruit en zet je je draaitafels daarin :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland