return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 
skidor

St_Andrew
quote:
Originally posted by reveal
Uppetad för tredje året i rad :D

Om 4 timmar drar jag till Chamonix, för en veckas skidåkning, kommer bli grymt :D :D :D

nice man :D:D

själv kom man nyss hem från en skidresa i quebec =) var skoj :D
Hauken
har en syster som bor i Geneve atm... får åka dit och hälsa när jag vill.. :P Finns väl massa alper och sånt ganska nära där väl?

Vetefan om jag tycker det är värt att lägga pengarna på det dock.. så förbannat dyrt allting där. Känns som mer valuta om man åker till Amsterdam för slantarna :D In Kåntrål?

Bor nära Åre.. men blir inte av att man åker endå. Är man i Åre blir det bara en massa festande, och då pallar man inte skidor dagen efter.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Hauken Bor nära Åre.. men blir inte av att man åker endå. Är man i Åre blir det bara en massa festande, och då pallar man inte skidor dagen efter.

Somliga vet ju inte att dom har de bra ! Man sover fram till lunch ju sen åker man eftermiddag & avslutar med afterski.
Fan jag älskar Åre ! Vilka jävla backar, vilken jävla fest !

Fan va sugen jag är... snowboard eller skidor... spelar ingen roll !
Hauken
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Somliga vet ju inte att dom har de bra ! Man sover fram till lunch ju sen åker man eftermiddag & avslutar med afterski.
Fan jag älskar Åre ! Vilka jävla backar, vilken jävla fest !

Fan va sugen jag är... snowboard eller skidor... spelar ingen roll !

Backarna är det sämsta i Åre ;) Uppkört, sönderpistat, liftkö, stockholmare...

Bättre skidåkning men sämre nöjesutbud ger t ex Blåsjön, Bydalen, Riksgränsen mfl.

Men att festa i Åre är schysst, helt klart. :) Dagen efter framåt 1-2 tiden tar man liften upp och sätter sig på ngn av uteserveringarna bara ;)

Det bästa är igentligen att vara några stycken, ha skotrar, åka upp på något fjäll och sedan åka. Garanterat orörd puder! Oslagbart :) Man bör dock ha ganska bra koll på hur det funkar med laviner och sånt.
SteveTranz4ever
När jag var där för ett par år sedan var pisterna riktigt bra och inte så mycke Stockholmare, mest Göteborgare faktiskt ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden