|
|
| Gekhous |
ja inderdaad, je zou kunnen zeggen dat deze thread nergens op slaat... PERSOONLIJK... vind ik 4 threads over 1 en hetzelfde onderwerp ook niet heel nuttig... maja dat ben ik dan... en als je dan Blik heet & van je eigen thread ff een sticky thread maakt, omdat die andere TE thread nooit bovenaan staat (....) zorg dan in ieder geval dat de datum klopt schapie!!!!
latex |
|
|
| Miss Proximus |
| lol..TimeportE...go your gang.....we moeten.....Back...2 da past!!!!!!! :) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Gekhous
ja inderdaad, je zou kunnen zeggen dat deze thread nergens op slaat... PERSOONLIJK... vind ik 4 threads over 1 en hetzelfde onderwerp ook niet heel nuttig... maja dat ben ik dan... en als je dan Blik heet & van je eigen thread ff een sticky thread maakt, omdat die andere TE thread nooit bovenaan staat (....) zorg dan in ieder geval dat de datum klopt schapie!!!!
latex |
foutje, is alweer veranderd
de reden van de nieuwe thread is dat, die thread van Spad nooit meer normaal kan worden, die ouwe sticky thread werd meteen al weer rellen, lekker begin voor een thread, daarom dus maar ff een nieuwe hopelijk normale thread gestart ( en niet omdat ik zoveel mogelijk sticky threads gestart heb ofzoiets :)) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
lol..TimeportE...go your gang.....we moeten.....Back...2 da past!!!!!!! :) |
het is Gekhous maja...... |
|
|
| Optimus Trance |
"Pearl Pearl Pearl"
"Hans Anders, alleen de prijs is anders" |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|