|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Blik
het is Gekhous maja...... |
lol, er word al naar me verwezen zonder dat ik nog maar een woord heb gezegd.. en blik ik denk dat ze naar mijn "nick-title" verwees.. :):) (hijs origineel!! HEHE :p) |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by TimeportE
lol, er word al naar me verwezen zonder dat ik nog maar een woord heb gezegd.. en blik ik denk dat ze naar mijn "nick-title" verwees.. :):) (hijs origineel!! HEHE :p) |
Ik vind dat zinnetje in je sig echt onwijs stoer trouwens!!
"Time Changes.. Only I can predict Its path..", -The TimeMaster
Waar heb je dat van? Het lijkt wel zo een quote die ook altijd op die magic-cards stonden..
..en volgens mij heeft Optimus teveel tv gekeken de laatste dagen.. hij kan alleen nog maar in reclame-boodschappen praten! :) |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Jukx
Ik vind dat zinnetje in je sig echt onwijs stoer trouwens!!
"Time Changes.. Only I can predict Its path..", -The TimeMaster
Waar heb je dat van? Het lijkt wel zo een quote die ook altijd op die magic-cards stonden..
..en volgens mij heeft Optimus teveel tv gekeken de laatste dagen.. hij kan alleen nog maar in reclame-boodschappen praten! :) |
ik zal het niet ontkennen dat ik een hele lange tijd magic gespeeld heb, en ik idd zo iets in gedachte gehad toen ik dat boven mijn sig had gezet :)
en gelukkig heeft Optimus nog altijd veel lol, die neemt tenminste niet alles super serieus etc.. altijd wel leuk :):) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Volgens mij hebben de sommige hier wat last van verlate puberale trekjes ofzo. LATEN WE HET GEZELLIE HOUDEN!!!
:D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|