return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 
TE op 16-02-01of02

TimeportE
quote:
Originally posted by Blik

het is Gekhous maja......

lol, er word al naar me verwezen zonder dat ik nog maar een woord heb gezegd.. en blik ik denk dat ze naar mijn "nick-title" verwees.. :):) (hijs origineel!! HEHE :p)
Jukx
quote:
Originally posted by TimeportE

lol, er word al naar me verwezen zonder dat ik nog maar een woord heb gezegd.. en blik ik denk dat ze naar mijn "nick-title" verwees.. :):) (hijs origineel!! HEHE :p)

Ik vind dat zinnetje in je sig echt onwijs stoer trouwens!!
"Time Changes.. Only I can predict Its path..", -The TimeMaster

Waar heb je dat van? Het lijkt wel zo een quote die ook altijd op die magic-cards stonden..

..en volgens mij heeft Optimus teveel tv gekeken de laatste dagen.. hij kan alleen nog maar in reclame-boodschappen praten! :)
TimeportE
quote:
Originally posted by Jukx

Ik vind dat zinnetje in je sig echt onwijs stoer trouwens!!
"Time Changes.. Only I can predict Its path..", -The TimeMaster

Waar heb je dat van? Het lijkt wel zo een quote die ook altijd op die magic-cards stonden..

..en volgens mij heeft Optimus teveel tv gekeken de laatste dagen.. hij kan alleen nog maar in reclame-boodschappen praten! :)

ik zal het niet ontkennen dat ik een hele lange tijd magic gespeeld heb, en ik idd zo iets in gedachte gehad toen ik dat boven mijn sig had gezet :)
en gelukkig heeft Optimus nog altijd veel lol, die neemt tenminste niet alles super serieus etc.. altijd wel leuk :):)
!_PeTrUs_!
Volgens mij hebben de sommige hier wat last van verlate puberale trekjes ofzo. LATEN WE HET GEZELLIE HOUDEN!!!

:D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland