return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 
TrancEaddict meeting Trance Energy 16-02-2002 !!!

TranceFool
Das allemaal wel leuk en aardig maar hoe breed is die zaal wel nie???? (ik heb geen idee trouwens :p) Ik bedoel gaan we in et midden staan of.....:stongue:
M5
ja vind ik ook een beetje raar...volgens mij is het vet groot daaro..

Ltheseus heeft een mooie plek aangewezen ensow..en ineens wordt er een andere plek geregeld door een paar lui....zonder overleg eigenlijk met Ltheseus..
Dr. Kuipers
quote:
Originally posted by TranceFool
Das allemaal wel leuk en aardig maar hoe breed is die zaal wel nie???? (ik heb geen idee trouwens :p) Ik bedoel gaan we in et midden staan of.....:stongue:

Daarvoor zijn de TA-shirts uitgevonden :p
Je ziet iedereen zo in die paars/groene outfit!
TranceFool
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers

Daarvoor zijn de TA-shirts uitgevonden :p
Je ziet iedereen zo in die paars/groene outfit!

ja huh flappie :p, maar ik heb geen zin om een kwartier te gaan lopen zoeken of ik in et donker een TA-shirt zie :)
Miss Proximus
quote:
Originally posted by M5
ja vind ik ook een beetje raar...volgens mij is het vet groot daaro..

snelcursus lezen:

open je ogen.....doe je gulp dicht dan wordt je ook niet afgeleid...richt je ogen op het beeldscherm, lees van links naar rechts en probeer de informatie goed op te nemen zodat je begrijpt wat er staat... :p

bij de cinema is dus een tribune o.i.d daar spreken we af om 0.00 uur. het is daar aanzienlijk rustiger dan in de MAIN en je kunt ook relaxed nog wat lullen enzo. bovendien is het daar lichter en kun je elkaar dus makkelijker herkennen :)

quote:
Originally posted by M5
Ltheseus heeft een mooie plek aangewezen ensow..en ineens wordt er een andere plek geregeld door een paar lui....zonder overleg eigenlijk met Ltheseus..

als Thees het er niet mee eens is dan kan ie dat ook zeggen toch? ik heb m nog niet weer teruggezien! (waar ben je......!)

maar als jij liever in de main gaat meeten, dan "be my guest" :) ik kom jou toch wel ergens vooraan tegen :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland